هفته آینده بازهم به بشار پول می‌دهیم؛

رسول‌پناه: ۷۰ میلیارد طلب داریم/ منتظر پاسخ نهایی برانکو هستیم

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۷۵۶۱
رسول‌پناه: ۷۰ میلیارد طلب داریم/ منتظر پاسخ نهایی برانکو هستیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه 70 میلیارد تومان از بانک کوثر طلبکار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی رسول‌پناه درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: وضعیت پرسپولیس رو به جلو است و در چند روز اخیر هم بازیکنان به باشگاه آمدند و صحبت کردیم چون ارتباط خوبی میان باشگاه و بازیکنان برقرار است.

او درباره وضعیت مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ هم گفت: برانکو از طریق فیفا اقدام کرده، ما هم از طریق فیفا اقدام خواهیم کرد اما پیشنهادی هم به برانکو ارائه کردیم و منتظر جواب نهایی هستیم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه باید مبلغ ١٠۴ هزار فرانک برای پرونده برانکو هزینه کند؟ گفت: این موضوع صحت ندارد. فکر می‌کنم هزینه ما ۶۴ هزار فرانک باشد. حتما ارزش دارد که اعتراض کردیم. در بحث آقای برانکو، او مطالباتی دارد، پرسپولیس هم حق و حقوقی دارد. ما در حدود ١٣٠٠ صفحه لایحه برای CAS ارسال کردیم و منتظر صدور رای هستیم. ما پیشنهاد خودمان را برای پرداخت مطالبات آقای برانکو ارسال کردیم اما او هنوز پاسخی به ما نداده است.

وی درباره اعضای هیأت‌ مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل آینده باشگاه هم گفت: این موضوع در حیطه وظایف وزارت ورزش است و من از آن اطلاعی ندارم.

او درباره وضعیت بشار رسن هم گفت: ما به این بازیکنان پرداختی داشته‌ایم. یک پرداختی هم هفته آینده به این بازیکن خواهیم داشت. 

رسول‌پناه درباره وضعیت علیرضا بیرانوند هم گفت: در این باره نامه‌ای به باشگاه آنتورپ ارسال کردیم و منتظر پاسخ آن باشگاه هستیم. 

وی درباره مطالبات باشگاه پرسپولیس هم گفت: طلب‌هایی از بانک کوثر، همراه اول و ایرانسل داریم که در این‌باره نامه‌هایی ارسال کردیم. ما حدود ٧٠ میلیارد تومان از بانک کوثر طلبکار هستیم اما درباره همراه اول باید حساب و کتاب کنند.

نظر شما