محمود افشاردوست:

دوره مشترک آسیا و اروپا، محور نشست کمیته مربیان است

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۷۷۰۲
دوره مشترک آسیا و اروپا، محور نشست کمیته مربیان است
عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا درباره نشست آنلاین این کمیته، گفت: انتخاب مربیان و مدرسان دوره مشترک آسیا و اروپا، محور این نشست‌ها است که هر از چند گاهی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود افشاردوست در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، اظهار داشت: موضوع اصلی این نشست، انتخاب مربیان جوان برای شرکت در دوره آموزشی مشترک کنفدراسیون والیبال آسیا و اروپا است که از هر قاره، هشت نفر انتخاب می‌شوند.

کارشناس خبره و عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال با بیان این که کنفدراسیون والیبال آسیا و اروپا قبلا در نامه‌ای به اعضای خود، درخواست معرفی نماینده کردند و نشست آنلاین کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا برای بررسی سوابق نفرات معرفی شده بود، گفت: تاکنون 29 نفر از طرف کشورهای آسیایی برای حضور در این دوره معرفی شدند، اما در نشست اخیر مقرر شد دوباره به کشورهای عضو نامه زده شود که افراد واجد شرایط را معرفی کنند تا از بین آن‌ها بهترین‌ها را برای حضور در دوره انتخاب کنیم.

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا با بیان این که این دوره تا پایان سال 2021 در زمان‌های متفاوت و شکل‌های حضور و غیرحضوری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: چهار مدرس این دوره نیز از سوی دو کنفدراسیون والیبال آسیا و اروپا (هر قاره دو نفر) بعد از بررسی شرایط از جمله تسلط به زبان انگلیسی، انتخاب خواهند شد.

وی گفت: احتمالا هفته آینده نشست بعدی کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد تا برای انتخاب شرکت‌کنندگان و مدرسین، به جمع‌بندی برسیم.

نظر شما