عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس:

از حرف‌های من درباره وزیر ورزش و جوانان برداشت اشتباه شده است/ اسمی از ظریف نیاوردم

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۷۷۵۵
از حرف‌های من درباره وزیر ورزش و جوانان برداشت اشتباه شده است/ اسمی از ظریف نیاوردم
عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ افشاگری علیه دخالت های وزیر ورزش و جوانان در امور باشگاه پرسپولیس نداشته ام.

ابولفضل روغنی گلپایگانی که سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد، در تماس با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص صحبت هایی که به نقل از او علیه وزیر ورزش و جوانان منتشر شده، توضیحاتی را ارایه داد.

روغنی با اشاره به اینکه هرگز افشاگری علیه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان نداشته است، گفت: تیتر کردن لفظی مثل افشاگری کار درستی نیست. خبرنگاری که برای انجام مصاحبه با من تماس گرفت از تغییر و تحولات مدام در باشگاه پرسپولیس سوال کرد و اینکه چرا کار درست و اصولی در هیات مدیره این باشگاه انجام نمی شود. من هم پاسخ دادم در پرسپولیس از وزارت ورزش و جوانان گرفته تا پیشکسوتان و حتی برخی افراد سیاسی هم در امور باشگاه دخالت می کنند اما منظورم افشاگری علیه وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر نبوده است.

وی ادامه داد: من در بخشی از مصاحبه به دخالت وزارت ورزش و جوانان در قضیه مهدی طارمی اشاره کردم که اتفاقا این دخالت به نفع پرسپولیس بود اما هرگز اسمی از شخص وزیر خارجه نیاوردم. گفتم گاهی حتی مسئولان سیاسی کشور هم به دلیل علاقه شان به فوتبال در امور پرسپولیس دخالت می کنند و هر کمکی از دست شان بربیاید انجام می دهند.

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: از منظر قانون وزارت ورزش و جوانان صاحب مجمع استقلال و پرسپولیس است بنابراین دخالت وزیر در امور این دو باشگاه چیز عجیبی نیست و متاسفانه از این صحبت من برداشت منفی شد. زمانی که من عضو هیات مدیره پرسپولیس بودم با وجود اختلافاتی که در هیات مدیره وجود داشت تیم نتایج خوبی می گرفت و ما هم تصمیم گرفتیم صحبتی درباره اختلافات نداشته باشیم و تنها مدیرعامل سخنگوی باشگاه و تعیین کننده خط مشی باشگاه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز