محسن فروزان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال همیشه گزینه اول من است/ بازی بدون تماشاگران، شور و هیجان ندارد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۸۱۹۴
استقلال همیشه گزینه اول من است/ بازی بدون تماشاگران، شور و هیجان ندارد
دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: همیشه گزینه اول من استقلال است و امیدوارم شرایط برای بازگشت من فراهم شود.

محسن فروزان، دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم، درخصوص وضعیت تیمش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: من در نیم فصل با عقد قراردادی به تیم پارس جنوبی پیوستم و باید تشکر کنم از هومن افاضلی، چون مربیان زیادی برای نیم فصل با من صحبت کرده بودند اما به دلیل این که کارت بازی‌ام صادر نمی‌شد همه عذرخواهی کردند و گفتند ما نیاز به بازیکنی داریم که بتواند برای ما بازی کند. تنها کسی که پشتم ماند هومن افاضلی بود و واقعا دستش را می‌بوسم که به باشگاه گفت با من قرارداد ببندند تا کارت بازی‌ام صادر شود. از آن طرف ناراحت بودم که کرونا به ایران آمد و خیلی از هموطنان ما جان‌شان را از دست دادند، از طرفی این موضوع به کار هیچ‌کس نیامد اما به کار من آمد، چون بازی‌ها عقب افتاد و کارت بازی من هم صادر شد و توانستم در کنار پارس تمرین کنم، ان‌شاءالله بتوانم در این 9 دیدار خوب بازی کنم.

او ادامه داد: افاضلی اولین مربی‌ای بود که به او قول دادم و گفتم سربازت هستم، به خاطر کار بزرگی که برای فوتبال و زندگی من کرد. هرجا بخواهد از من استفاده کند، هستم و همیشه وظیفه بازیکن است خوب تمرین کند. سرمربی و کادر فنی هر تصمیمی بگیرند من انجام می‌دهم. صنعت نفت آبادان تیم خیلی خوب و قوی مخصوصا در زمین خودش است و بازی خیلی سختی مقابل آن‌ها داریم. قطعا گرمای هوا ما را آن‌جا اذیت می‌کند اما ما 9 بازی در لیگ داریم. شرایط نیمه دوم جدول خیلی سخت است و به نظرم این دیدارها مانند 9 فینال است و همه بازی‌ها چه بیرون از خانه و چه داخل خانه باید با بهترین شرایط انجامشود.

فروزان عنوان کرد: بازی بدون تماشاگر، بدترین بازی است که یک فوتبالیست می‌تواند در آن حضور داشته باشد. البته این شرایط به نفع یک‌سری بازیکن احساسی که از نظر روحی ضعیف هستند شد، اما من از بچگی عادت کردم در استادیوم پر بازی کنم. از همان زمانی که بچه بودم در تیم‌های پگاه، داماش و ملوان بازی کردم که پرتماشاگر بودند. بازی‌هایی که تماشاگر نداشته باشد هیچ حسی به من نمی‌دهد و دوست دارم در همه بازی‌ها مهمان باشم. قطعا خیلی بازی‌های بی‌روحی خواهیم داشت، مثل دیدارهای دوستانه چون شور و شوق فوتبال به هوادارانش است.

دروازه‌بان پارس جنوبی جم افزود: مدعی قهرمانی لیگ برتر امسال تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد هستند. البته شهرخودرو هم شانس دارد. اختلاف امتیازی که پرسپولیس ایجاد کرده بسیار زیاد است اما توپ فوتبال گرد است و هیچ چیز مشخص نیست. روی کاغذ الان پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد اما در این 9 بازی ممکن است هزار و یک اتفاق بیفتد. از الان نمی‌شود گفت کدام تیم قهرمان است اما همیشه دوست داشتم استقلال قهرمان شود. تیم‌های مدعی با یکدیگر بازی دارند و این موضوع به پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی خیلی  کمک می‌کند. کار پرسپولیس برای قهرمانی ر احت است ولی در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست، به امید اینکه آخر فصل استقلال کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

او اضافه کرد: همیشه دوست دارم استقلالی‌هایی که فوتبال‌شان را کنار گذاشتند، در فوتبال باشند و سرمربی تیم‌ها شوند. فرهاد مجیدی کسی است که همه دوستش دارند و من آرزوی بهترین‌ها را برای او دارم. دوست دارم مجیدی نتیجه بگیرد، شاید الان انتقاداتی به او باشد اما ما باید قدر مربی جوان استقلالی‌مان را بدانیم. منصوریان را خیلی حمایت کردیم اما آخر سر تنهایش گذاشتیم. الان نباید این کار را با مجیدی کنیم، فقط باید حمایتش کنیم تا موفق شود. من از صمیم قلب دوست دارم فرهاد بهترین نتیجه را بگیرد با اینکه با او هیچ ارتباطی ندارم. همبازی نبودم و روبروی هم بازی می‌کردیم ولی در کل به عنوان یک استقلالی دوست دارم او موفق باشد. سعادتمند آدم خیلی خوش مشرب و دوست داشتنی است و امیدوارم بتواند به باشگاه استقلال کمک کند چون خیلی به این باشگاه ظلم شده است. من از او می‌خواهم هر کاری از دستش برمی‌آید صادقانه انجام دهد و هر کسی هم کارشکنی می‌کند را علنی اعلام کند، چون مردم از پشت پرده‌های باشگاه استقلال خسته شدند.

فروزان اظهار داشت: تمام ارگان‌های نظارتی باید به دلالی فوتبال ورود کنند و هرکسی که کار خلافی کرده است را با سند و مدرک دست قوه قضائیه و کمیته اخلاق بسپارند تا بهترین تصمیمات را بگیرند. البته فقط کسانی که این کار را انجام می‌دهد به فوتبال ضربه نمی‌زنند، کسانی هم که به دروغ و اتهام به کسی می‌بندند، ضربه بزرگتری خواهند زد چون الان همه فکر می‌کنند فوتبال کثیف است. اگر سند و مدرکی دارید، ببرید به دست ارگان نظارتی بدهید و ارگان نظارتی بیاید تحقیق کند و اگر کسی کاری انجام داد به دست قوه قضاییه بدهید ولی نیائید همین‌طوری به همه اتهام بزنید.

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان بیان کرد: سال دیگر افاضلی هر کجا برود و اگر دوست داشته باشد با من کار کند، قطعا می‌روم و با او کار می‌کنم چون امسال فوتبالم را نجات داد. همیشه گزینه اول من استقلال است و از سالی که به فوتبال برگشتم دوست داشتم به استقلال برگردم و امیدوارم شرایط برای بازگشت من به تیم محبوبم فراهم شود./ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز