فرانک پدرام:

ایران پتانسیل زیادی برای سرمایه‌گذاری در صنعت طراحی اتومبیل دارد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۸۶۷۵
ایران پتانسیل زیادی برای سرمایه‌گذاری در صنعت طراحی اتومبیل دارد
اولین و تنهاترین بانوی ایرانی کارآفرین در تیونینگ ماشین در منطقه شارجه امارات گفت: ایران پتانسیل زیادی برای سرمایه گذاری و فعالیت در صنعت طراحی و تزئینات اتومبیل دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اولین و تنهاترین بانوی ایرانی کارآفرین در تیونینگ ماشین در منطقه شارجه امارات گفت: ایران پتانسیل زیادی برای سرمایه گذاری و فعالیت در صنعت طراحی و تزئینات اتومبیل دارد.

فرانک پدرام  ضمن بیان این مطلب افزود: بنده در حال حاضر مدیریت و مالکیت شرکت  تخصصی اکسیژن در شارجه امارات را بر عهده دارم که در زمینه طراحی و تزئینات اتومبیل یا همان «تیونینگ» فعال است. بعد از تحقیق و بررسی های لازم به این نتیجه رسیدم که این فعالیت اقتصادی را در کشورم نیز راه اندازی کنم تا به اقتصاد ایران و اشتغال زایی جوانان کشورم خدمتی کرده باشم.

وی گفت: هیچ لذتی از این بالاتر نیست که بتوانم به کشور خودم خدمت کنم. من امارات فعالیت های مختلف اقتصادی در زمینه طراحی و تزئینات داخلی و بیرونی اتومبیل و همچنین دکوراسیون داخلی ساختمان و مبلمان داشته و دارم اما دوست دارم در خدمت کشورم و هموطنانم باشم.

پدرام درباره فعالیت های عام المنفعه خود به ویژه در بخش آزادی زندانیان مالی و دارای جرائم غیر عمد، اظهار داشت: به عنوان جوان ترین خانمی که در بحث آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های آنان مشارکت داشته ام، چندین بار از سوی مقامات استانی  و استانداری استان فارس مورد تقدیر قرار گرفتم. اکنون نیز به دنبال این هستم که این کار خداپسندانه را نیز ادامه دهم تا علاوه بر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، در امور خیریه نیز به کشورم خدمت کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز