اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف اصلی ما حفظ تیم در لیگ دسته یک است/ پس از کرونا هیجان به فوتبال برخواهد گشت

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۱۸۷۶۵
هدف اصلی ما حفظ تیم در لیگ دسته یک است/ پس از کرونا هیجان به فوتبال برخواهد گشت
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: هدف اصلی ما این است که همه دست به دست دهیم تا تیم سقوط نکند و نگهش داریم چون در حال حاضر شرایط خطرناکی در جدول دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، در رابطه با برگزاری دیداری دوستانه مقابل تیم نفت مسجدسلیمان گفت: با برگزاری این بازی خواستیم سطح آمادگی تیم‌مان را محک بزنیم که خداراشکر بازی خوبی بود. نفت مسجدسلیمان هم تیم بسیار خوبی است و ما مقابل آن‌ها عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادیم. بچه‌ها در این بازی خیلی تلاش کردند و از لحاظ روحی روانی هم اگر بتوانیم آن‌ها را شارژ کنیم، شرایط خیلی بهتر می‌شود. فقط برای همین یک بازی به تهران آمدیم و دوباره به شهر خودمان برخواهیم گشت چون همین یک بازی کافی است.

وی ادامه داد: من قبلا هم در ملوان بودم و این تیم را دوست دارم، به همین دلیل دوباره انتخاب کردم کنار ملوانی‌ها باشم و به آن‌ها کمک کنم. هدف اصلی ما این است که همه دست به دست دهیم تا تیم سقوط نکند و نگهش داریم چون در حال حاضر شرایط خطرناکی در جدول دارد. به رتبه و عنوان فکر نمی‌کنیم همین که تیم در لیگ بماند، خودش یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.

میثاقیان اظهار داشت: ان‌شاءالله پس از پشت سر گذاشتن این دوران کرونایی، شرایط خوب می‌شود و هیجان دوباره به فوتبال بازخواهد گشت. اما قرارداد من با ملوان فقط تا پایان همین فصل است و باید ببینیم پس از آن چه خواهد شد. در حال حاضر قرار نیست بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنیم و لیست بسته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز