میرشاد ماجدی:

تبادل‌نظر بین مربیان و مدرسان، طوفان ذهنی را به وجود می‌آورد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۸۸۳۹
تبادل‌نظر بین مربیان و مدرسان، طوفان ذهنی را به وجود می‌آورد
رئیس کمیته آموزش درخصوص وبینار کمیته آموزش با سرمربیان لیگ برتر کشور گفت: تبادل نظر بین مربیان و مدرسان، طوفان ذهنی را به وجود می آورد که برخی مشکلات را در بخش مربیگری، پزشکی، فنی و آمادگی جسمانی رفع می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: از ساعت 11:00 به مدت دو ساعت با سرمربیان لیگ برتر به بحث و بررسی پرداختیم.  قلعه نویی، جلالی، گل محمدی، صادقی، کریمیان، استکی، تاتار، افاضلی، شیخ لاری، الهامی و فکری 14 سرمربی حاضر در لیگ برتر بودند که در این وبینار حضور داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: مدرسین امروز این جلسه مجازی پور نعمت و محصص در بخش فنی و سیف، هراتیان و شهاب در بخش پزشکی سخنرانی کردند. ضمن اینکه دبیرکل فدراسیون در این وبینار شرکت کرد و نکات مهمی را به سرمربیان حاضر در این جلسه مطرح کرد. در واقع برای اولین بار این اتفاق رخ داده و همکارانم در کمیته آموزش فعالیتهای خود را برای مهیا کردن این کار انجام دادند. خوشحالم که این برنامه مفید بوده و هدفمان این است که این جلسات مجازی را به صور مستمر برگزار کنیم.

ماجدی افزود: ارتباط کمیته آموزش با مربیان باعث شده تا قدرت کمیته آموزش افزایش یابد و علاقمندی مربیان را افزایش می دهد. تبادل نظر بین مربیان و مدرسان، طوفان ذهنی را به وجود می آورد که برخی مشکلات را در بخش مربیگری، پزشکی ،فنی و امادگی جسمانی رفع می کند.

او گفت: این وبینار ضبط شده و برای کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ارسال خواهد شد که کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ایران در مدت زمان کرونا نیز بیکار نبوده و مدرسین ما در کنار مربیانمان فعال هستند. هدفمان این است که با کیفیت بالاتر این وبینار های مجازی را برگزار کنیم. از مربیان می خواهم از طریق اپلیکشین ها با ما ارتباط بگیرند تا با استانداردهای جهانی اطلاعاتمان را از نبودن داخل زمین و نبود تمرینات عملی بیشتر کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز