مهدی علی نژاد:

کشتی ایران باید در دنیا حرف اول را بزند

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۸۹۱۶
کشتی ایران باید در دنیا حرف اول را بزند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: کشتی ایران باید در دنیا حرف اول را بزند و وزارت ورزش و جوانان در حد بضاعت از این رشته حمایت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سایت جدید فدراسیون کشتی به صورت رسمی توسط مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور اصحاب رسانه کشتی رونمایی شد.

علی نژاد گفت: در دنیای امروز دولت الکترونیک از الزامات کار است و به نظرم سایت جدید فدراسیون کشتی به خوبی طراحی شده و قابلیت‌های مناسبی نیز در آن دیده شده است.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم که تمامی خدمات از جمله ثبت نام برای حضور در مسابقات، لیگ، کارهای آموزشی و اداری از روی سایت انجام شود تا وقت کمتری از مردم در این زمینه گرفته شود و فدراسیون کشتی نیز در این سو حرکت می‌کند.

علی نژاد از  کشتی بعنوان رشته‌ای تاریخی و سنتی کشورمان که در خون مردم جریان دارد نام برد و افزود:  ایران باید در این رشته در دنیا حرف اول را بزند و برای رسیدن به این مهم باید در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه‌های فنی و پشتیبانی برنامه ریزی داشته باشیم.

وی عملکرد  رئیس فدراسیون کشتی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این فدراسیون در مسیر توسعه گام به گام حرکت می‌کند حتی در مواردی چون انضباط مالی، نظام اداری و لیگ عملکرد خوبی دارد.

معاون وزیر ادامه داد: یکی از اقدامات تاثیر گذار  فدراسیون کشتی، بروزرسانی امکانات سخت افزاری بود و در این ارتباط  کاری که در خانه‌های کشتی به ویژه خانه کشتی شهید ابراهیم هادی انجام شده بسیار  ارزشمند است.

علی نژاد در ادامه به اثرات مثبت برگزاری لیگ‌ها اشاره کرد و توضیح داد: چنین رقابت‌هایی ورزشکار را در کوران مسابقات نگاه می‌دارد و در نگاه کلان لیگ را در خدمت تیم‌های ملی می‌دانم.

وی با ارزشمند توصیف کردن نتایج کشتی اظهار داشت: کمتر رشته‌ای به مانند کشتی در ایران به این اندازه افتخارآفرین است.

معاون وزیر ورزش و جوانان  با تاکید براینکه وزارت ورزش و جوانان در حد بضاعت از کشتی حمایت می‌کند، بیان کرد :هر کمکی که بتوانیم برای موفقیت وتوسعه پایدار این رشته انجام خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز