نایب رییس فدراسیون خبر داد:

تعیین کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۹۱۹۷
الهام سلوکی نایب رییس بانوان فدراسیون از تعیین تکلیف کادر فنی تیم ملی بانوان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهام سلوکی نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال عنوان کرد: قرار بود پایان سال ۹۸ کادرفنی تیم ملی معرفی شود که به علت شیوع ویروس کرونا این معارفه به تعویق افتاد. با توجه به تلاش‌های فدراسیون هندبال به زودی کادرفنی تیم ملی هندبال بانوان مشخص و معرفی خواهد شد.

او گفت: ۲ هفته‌ای هست که فدراسیون هندبال دغدغه برگزاری جلسه با نواب بانوان سال‌های پیش فدراسیون را دارد. با برنامه ریزی‌هایی که فدراسیون هندبال انجام داده است این هفته این  جلسه برگزار می‌شود. خروجی این جلسه معرفی کادرفنی تیم ملی هندبال بانوان خواهد بود.

سلوکی در ادامه عنوان کرد: در این جلسه قرار است نقطه نظر نواب بانوان سال‌های گذشته هندبال را بشنویم. ما گزینه‌های خوبی را برای هدایت تیم ملی در نظر داریم. فدراسیون گزینه‌های خارجی را نیز بررسی می‌کند البته این موضوع بستگی به شرایط دارد، اما مطمئن باشید فدراسیون در نهایت بهترین گزینه را معرفی می‌کند.

 نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال اظهار کرد: امسال طبق آیین نامه، لیگ بانوان می‌تواند شاهد حضور بازیکنان خارجی باشد. این موضوع اتفاق بسیار خوبی برای هندبال بانوان است. البته این شرط هم وجود دارد که بازیکن خارجی باید جزو نفرات برتر باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز