در سال جهش تولید به فرموده مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد؛

بومی سازی ساخت و تولید سنسور ثبت رکورد مسابقات توسط متخصصان ایرانی

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۹۲۱۰
بومی سازی ساخت و تولید سنسور ثبت رکورد مسابقات توسط متخصصان ایرانی
فرایند بومی سازی و ساخت سنسورهای رکورد رشته موتورسواری و اتومبیلرانی توسط متخصصان ایرانی آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از مافیری، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید و همچنین درخواست های متعدد ورزشکاران و پیشکسوتان در خصوص برطرف کردن مشکلات فنی برگزاری مسابقات رشته موتورسواری و اتومبیلرانی و ارتقای سطح تجهیزات فنی، بومی سازی و ساخت سنسورهای رکورد رشته موتورسواری و اتومبیلرانی توسط متخصصان ایرانی آغاز شد.

بنا بر این گزارش در نشست‌های سرپرست فدراسیون با اعضای خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی و پس از بررسی‌های به عمل آمده و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، با تلاش متخصصان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی و اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و محققان ایرانی روند ساخت و تعمیر سنسورهای ثبت رکورد در مسابقات آغاز شد.

قرار است این سنسورها مطابق با نمونه‌های خارجی ساخته شود و پس از تایید کارشناسان و تست‌های فنی آن در مسابقات مختلف موتوری مورد استفاده قرار گیرد.

بر این اساس رجایی دکترای الکترومکانیک و مدیرکل پژوهش دانشگاه فنی و حرفه‌ای، زمانیان دکترا کامپیوتر و عضو هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، شریعتی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ومهندس پشنگ مسئول تامین تجهیزات فدراسیون تیم تولید کننده و مسئول این پروژه هستند.

نظر شما