داوود پرهیزکار:

اردوهای تیم ملی فوتسال را در شهرهای سفید برگزار می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۹۲۵۶
اردوهای تیم ملی فوتسال را در شهرهای سفید برگزار می‌کنیم
رییس کمیته فوتسال درخصوص نشست امروز با کادرفنی تیم ملی فوتسال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داوود پرهیزکار در این باره گفت: دور جدید اردوهای تیم ملی فوتسال از امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است. متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا چند ماه را از دست دادیم و اکنون اردوی فوتسال به عنوان نخستین اردو از تیم های ملی با انجان تست کرونا از کادرفنی و بازیکنان دعوت شده، آغاز شده است.

وی ادامه داد: امروز نشست مشترکی با کادرفنی تیم ملی فوتسال داشتیم و محور این نشست نیز بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی کادرفنی باتوجه به تاریخ جدید اعلام شده از سوی ای اف سی بود و موارد گوناگونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  کادرفنی به تشریح اردوها و بازی‌های تدارکاتی مورد نیاز خود تا پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا پرداخت و نهایتا اردوهای پیشنهادی کادرفنی مورد تایید قرار گرفت. البته اقدام بسیار خوبی را در نظر داریم که برگزاری در شهرهای دارای وضعیت سفید و اعلام شده از سوی ستاد عالی مبارزه با کرونا است. در واقع علاوه بر تهران، در شهرهای دیگر نیز اردوهای تیم ملی برگزار خواهد شد.

رییس کمیته فوتسال افزود: فیفا دی شهریور از دیگر موارد مورد نظر بود که به دلیل اینکه از اهمیت زیادی برایمان برخوردار است، چند گزینه را مورد بررسی قرار دادیم. در این خصوص تمهیدات ویژه‌ای را درنظر گرفتیم تا کادرفنی از این فرصت حداکثر بهره فنی را ببرد.

پرهیزکار با اشاره به تلاش کمیته فوتسال برای هماهنگی بازی دوستانه پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، تصریح کرد: هدف ما اعزام تیم به یک اردوی کوتاه مدت شامل انجام دو بازی تدارکاتی در آبان ماه است تا بازیکنان با آمادگی کامل راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز