فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اگر کرونا اجازه دهد لیگ خوبی را شاهد خواهیم بود/ وضعیت خاتم قابل قیاس با تیم‌های دیگر نیست

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۵:۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۹۳۱۲
اگر کرونا اجازه دهد لیگ خوبی را شاهد خواهیم بود/ وضعیت خاتم قابل قیاس با تیم‌های دیگر نیست
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: اگر کرونا اجازه دهد لیگ خوبی را شاهد خواهیم بود.

فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان، در خصوص آخرین وضعیت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: تقریبا خاتم اردکان آخرین تیمی بود که تکلیفش برای حضور در رقابت‌های لیگ از سوی فدراسیون مشخص شد. هرچند که بسیار دیر شده اما از همین امروز برنامه‌ریزی لازم را برای بستن تیم  انجام دادیم و تا آخر هفته هم تیم را کامل می‌بندیم و اگر ستاد مبارزه با کرونا هم اجازه دهد از اواخر ماه تمرینات را آغاز خواهیم کرد.

او در مورد جایگاه احتمالی تیم خاتم در رقابت‌های فصل پیش‌رو توضیح داد: پر واضح است شرایط تیم ما اصلا قابل قیاس با سایر تیم‌ها نیست. تمامی تیم‌هایی که برای قهرمانی و کسب عنوان بسته شدند از یک ماه و شاید هم زودتر برنامه و کارهای خود را انجام دادند و حالا با جذب بهترین بازیکنان در حال انجام و یا شروع اردوهای خود هستند. طبیعی است خاتم را نباید با این تیم‌ها مقایسه کرد. اما هدف ما حضور در لیگ و حفظ امتیازمان است و قطعا تلاش خواهیم کرد با بودجه اندکی که در اختیار داریم تیم خوبی را در لیگ شرکت دهیم و بازی‌های خوبی را  هم به نمایش بگذاریم.

نفرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا شما موافق شروع مسابقات از شهریورماه هستید یا خیر؟ گفت: فکر می‌کنم فدراسیون والیبال بهترین تصمیم را در خصوص زمان آغاز لیگ گرفته است. به هر جهت لیگ همیشه 6،7 ماه از سال را به خود اختصاص می‌دهد ولی امسال با شروع زودتر آن فشار کمتری را تیم‌ها و بازیکنان تحمل می‌کنند و قطعا اگر کرونا اجازه دهد لیگ با کیفیتی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی خاتم اردکان در پایان درباره بند جنجالی فدراسیون در خصوص عدم حضور دو تیم از یک استان در رقابت‌های لیگ بیان کرد: من کاملا با این بند مخالف هستم. والیبال رشته پر طرفداری است و اگر واقعا یک اسپانسر و یا یک باشگاه به خوبی می‌تواند تیم هایش را تامین کند چه ایرادی دارد دو تیم و یا چند تیم در لیگ داشته باشد./ 3

نظر شما