محمدرضا پوریا:

توجه به ایثارگران در حقیقت توجه به ارزشهاست/ در سال های اخیر توجه ویژه ای به امور ایثارگران صورت گرفته است

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۹۶۷۲
توجه به ایثارگران در حقیقت توجه به ارزشهاست/ در سال های اخیر توجه ویژه ای به امور ایثارگران صورت گرفته است
رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: ایثارگران یادگاران دوران 8 سال دفاع مقدس هستند که توجه به آنها در حقیقت توجه به ارزشها در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در گفتگوی کوتاهی به اهمیت پرداختن به امور ایثارگران، بیان داشت: ایثارگران یادگاران دوران 8 سال دفاع مقدس هستند که توجه به آنها در حقیقت توجه به ارزشها در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ایشان در خصوص فعالیتهای وزارت ورزش و جوانان در حوزه ایثار و شهادت گفت: در سالهای اخیر و با حضور آقای دکتر سلطانی فر، در وزارت ورزش و جوانان به عنوان یک مدیر اخلاق مدار و اخلاق گرا، ما شاهد توجه و عنایت ویژه ای به رسیدگی امور ایثارگران بودیم که با حضور برادر گرامی سردار قاسمی به عنوان مشاور ایشان در حوزه رسیدگی به امور ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این حرکت منسجم و موثرتر از گذشته دنبال شد.

رئیس فدراسیون بدمینتون ادامه داد: در راستای برنامه های وزارتخانه، ما هم با تشکیل کمیته های ایثارگران و تعیین مسئول مستقیم برای این امور، ارتباط موثر و خوبی با دفتر امور ایثارگران برقرار کردیم که امیدواریم این هم افزایی منشا خیر و برکت در مجهت خدمت گذاری به جامعه ایثارگران عزیز باشد.

وی در پایان با اشاره به طرح «زندگی سبز» گفت: این طرح هم یکی دیگر از خدمات موثر و بسیار خوب است برای جامعه ایثارگران ورزش و جوانان است که با بهره گیری از ظرفیت مراکز مشاوره، توسط دفتر امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان کلید زده شده انشالله با تعمیم آن در سطح کشور، گام کوچکی در مسیر خدمت به جامعه گرانقدر ایثارگران ورزش و جوانان برداشته می شود.

نظر شما