در مذاکره داورزنی با مدیرکل فدراسیون جهانی؛

ایران برای قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان درخواست میزبانی داد

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۹۷۴۱
ایران برای قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان درخواست میزبانی داد
رئیس فدراسیون والیبال ایران امروز (چهار‌شنبه) در گفت‌وگوی تلفنی با فابیو آزودو مدیرکل فدراسیون جهانی، برای مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر جهان در سال ۲۰۲۱ درخواست میزبانی داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون آسیای مرکزی، ظهر امروز با مدیرکل فدراسیون جهانی نشست آنلاین داشت.

محوریت این نشست، بررسی چگونگی گسترش توانایی میزبانان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان بر اساس استانداردهای فدراسیون جهانی والیبال بود.

رئیس فدراسیون والیبال ایران در ادامه مباحث این نشست، درخواست میزبانی برای مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر جهان در سال ۲۰۲۱ را به فابیو آزودو داد.

مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال در پاسخ به این درخواست داورزنی، گفت: کشورهای دیگری نیز برای میزبانی این مسابقات درخواست دادند و پس از بررسی شرایط این کشورها، با اولویت ایران نظر FIVB برای میزبانی را اعلام خواهد کرد.

میزبانی شایسته جمهوری اسلامی ایران در لیگ ملت‌های والیبال، تورهای جهانی والیبال ساحلی و دیگر رقابت‌های آسیایی، همیشه مورد تاکید فدراسیون جهانی والیبال بوده است.

استقبال تماشاگران از مسابقات برگزار شده در ایران، همیشه نکته مثبت و مهمی در گزارش‌های فدراسیون جهانی درباره میزبانی ایران بوده است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز