ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

تداوم درخشش طارمی در لیگ پرتغال/ شرایط عجیب استقلالی‌ها در هواپیما/ تیم بسکتبال بانوان به هدف خود رسید

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۹۸۴۷
تداوم درخشش طارمی در لیگ پرتغال/ شرایط عجیب استقلالی‌ها در هواپیما/ تیم بسکتبال بانوان به هدف خود رسید
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: تیم بسکتبال گروه بهمن

بازی برگشت فینال بسکتبال بانوان بین تیم‌های گروه بهمن و شهر گرگان اواخر سال 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و در نهایت با انصراف رسمی تیم گرگان، نماینده تهران با توجه به پیروزی در بازی رفت به عنوان قهرمان انتخاب شد. در دیدار نخست فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور که در بهمن ماه سال گذشته در خانه بسکتبال گرگان برگزار شد، تیم بانوان گروه بهمن با نتیجه 56 بر 53 تیم شهر گرگان را مغلوب کرد. تیم بانوان گروه بهمن در سال 98 موفق به کسب نایب قهرمانی مسابقات غرب آسیا، مقام نخست سوپرجام و تیم امید باشگاه های تهران و قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور شد که در بین تیم های بانوان، پرافتخارترین تیم بسکتبال کشوری به شمار می‌رود.

شخصیت هفته: مهدی طارمی

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه که مثل بازی‌های قبل مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، در ورزشگاه دو بونفیم به مصاف ویتوریا ستوبال رده دوازدهمی رفت که در نهایت این دیدار با برتری 2 بر یک یاران طارمی به پایان رسید. در این دیدار مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان موفق به گلزنی شد. طارمی با گلزنی در این دیدار مقابل ویتوریا ستوبال و حضور 87 دقیقه‌ای در زمین، تعداد گل‌های خود را به عدد 11 افزایش داد تا به تنهایی در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال بایستد. ضمن اینکه او در این فصل توانسته یک پاس گل به نام خود ثبت کند و با گرفتن 7 پنالتی، بیشتر از تمام بازیکنان لیگ پرتغال، این کار را انجام دهد.

بازنده هفته: جان تری

دو تیم چلسی و استون‌ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2- یک به سود شاگردان فرانک لمپارد در چلسی  به اتمام رسید. جان تری به عنوان دوست و همبازی قدیمی لمپارد در چلسی، که دستیار سرمربی استون‌ویلا به شمار می‌رود، در این رقابت نتیجه را به فرانکی واگذار کرد.

پیشنهاد هفته: جدال سرخابی‌ها با خودروسازان

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی پس از چند ماه تعطیلات اجباری برگزار خواهد شد که دو تیم سرخابی های پایتخت دیدارهای حساس و مهمی را پیش‌رو دارند. در مهمترین بازی این هفته روز یکشنبه شاگردان یحیی گل‌محمدی  از ساعت 21 در شهرقدس به مصاف خودروسازان خواهند رفت. آبی‌پوشان پایتخت نیز روز دوشنبه از ساعت 21 میزبان نارنجی‌پوشان سایپا خواهند بود.

نقد هفته: شرایط عجیب استقلال در هواپیما برای حضور در اهواز

تیم فوتبال استقلال در حالی برای برگزاری دیدار با فولاد خوزستان در حالی راهی اهواز شده بود که این سفر با حواشی زیادی برای آبی‌پوشان همراه شد. در حالی که اعلام شده بود اعضای تیم فوتبال استقلال با پرواز چارتر به اهواز خواهند رفت اما فرهاد مجیدی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود از چارتر نبودن این پرواز و کیفیت پائین آن ابراز ناراحتی کرد. ظاهرا این پرواز بسیار شلوغ بوده و استقلالی‌ها در کنار سایر مسافران و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تهران به اهواز رفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز