امروز صورت گرفت؛

بازدید ناظمی از منطقه ویژه سرزمین ایرانیان

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۱۹۸۵۵
بازدید ناظمی از منطقه ویژه سرزمین ایرانیان
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی امروز با حضور در منطقه ویژه سرزمین ایرانیان آیلند ضمن بازدید از کلیه امکانات رشته‌های موتوری در این منطقه ویژه با موسوی دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی امروز با حضور در منطقه ویژه سرزمین ایرانیان آیلند ضمن بازدید از کلیه امکانات رشته‌های موتوری در این منطقه ویژه با موسوی دیدار کرد.

در این بازدید که کیانی دبیر کل نیز حضور داشت، قدیمی (مدیر اجرایی ایلند)، محمود لاهوتی (مدیر آموزش) هم حضور داشتند، در ابتدا توضیحاتی در خصوص تاریخچه و اهداف ساخت این پروژه توسط قدیمی ارائه شد و‌ سپس ناظمی از مجموعه پیست‌ها بازدید کرد.

دیدار با موسوی مدیرعامل منطقه ویژه سرزمین ایرانیان دیگر برنامه ناظمی در این دیدار بود.

سرپرست فدراسیون در دیدار با موسوی مدیر عامل آیلند ضمن تشکر از زحمات و نگاه حرفه‌ای این منطقه به حمایت ویژه از رشته موتوسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: من همیشه طرفدار حضور بخش خصوص در ورزش هستم و هر کاری که بتوانم برای حضوری پر رنگ‌تر و حرفه‌ای بخش خصوصی در موتورسواری و اتومبیلرانی انجام می‌دهم.

وی گفت: امکانات ارزشمند این مجموعه برای فدراسیون پشتوانه و ظرفیت بزرگی است.

موسوی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور ناظمی افزود: تلاش کردیم امکانات خوبی را برای این رشته فراهم کنیم و حالا که این حسن نظر و حسن نیت در فدراسیون است، اعلام می‌کنم که تمام امکانات آیلند در اختیار فدراسیون هست تا بتواند کمک بسزایی به رشد شکوفایی این رشته ورزشی در بعد داخلی و بین المللی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز