در پایان اولین دوره آزمون بین المللی داوری آنلاین صورت گرفت؛

قبولی چهار داور و دریافت نشان سفید بین المللی داوری تنیس روی میز

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۰۳۶۹
قبولی چهار داور و دریافت نشان سفید بین المللی داوری تنیس روی میز
آزمون داوری بین المللی تنیس روی میز با حضور ۲۷ داور کشورمان به صورت آنلاین و زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس روی میز برگزار شد که در نهایت چهار داور موفق به قبولی در این آزمون شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، روز گذشته پنجشنبه پنجم تیرماه آزمون داوری بین المللی تنیس روی میز با حضور ۲۷ داور کشورمان به صورت آنلاین و زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس روی میز برگزار شد که در نهایت چهار داور موفق به قبولی در این آزمون شدند.

شیما زعفرانی و فاطمه دلایلی هر دو از استان فارس و سیما محمد خان بیگی به همراه سهیلا تقی پور هر دو از استان تهران با کسب امتیازات لازم موفق به دریافت نشان سفید داوری بین المللی  تنیس‌روی‌میز شدند.

 این برای نخستین بار است که داوری بین المللی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و یک آزمون سخت داوری برای شرکت کنندگان بوده است. در این آزمون داوران بایستی ضمن تسلط کامل به زبان انگلیسی، به قوانین و مقررات تنیس روی میز نیز اشراف کامل داشته باشند.

فدراسیون تنیس روی میز از حدود سه ماه پیش با برگزاری دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی و همچنین برگزاری یک دوره آزمون انگلیسی آزمایشی برای شرکت کنندگان تلاش کرد تا آن‌ها با آمادگی بهتری در آزمون اصلی شرکت نمایند.

در این آزمون بین المللی داوری، حمیدرضا صباغیان رئیس کمیته آموزش داوری و فائزه تبریزی فر مدیر امور بین‌الملل فدراسیون تلاش‌های زیادی برای برگزاری این آزمون انجام دادند.

فدراسیون تنیس روی میز به قبول شدگان در آزمون تبریک می‌گویید و برای افرادی که موفق به کسب نشان بین المللی نشده‌اند آرزوی موفقیت در آزمون‌های بعدی را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز