واکنش تند استقلالی ها به طعنه و کنایه مدیرعامل فولاد

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۰۴۰۹
واکنش تند استقلالی ها به طعنه و کنایه مدیرعامل فولاد
واکنشکنایه آمیز و البته شاعرانه مدیرعامل باشگاه فولاد به استقلالی ها بعد از پیروزی تیمش مقابل آبی پوشان با واکنش تند هواداران استقلال مواجه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ استقلالی ها بعد از شکست در نخستین بازی لیگ برتر فوتبال بعد از تعطیلی 4 ماهه به مسایلی مانند داوری و دست های پشت پرده اشاره کردند. بعد از این بود که سعید آذری، مدیرعامل فولاد هم در پست اینستاگرامش به بهانه‌های استقلالی ها پس از شکست مقابل فولاد بطور غیرمستقیم و کنایه‌آمیز واکنش نشان داد.

آذری در پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

" سعی کنیم با تلاش و ممارست به اهداف‌مان برسیم. بهانه‌جویی و بهانه‌سازی به ویژه در میدان رقابت تاریخ مصرفش سریع به اتمام می‌رسد. یک روز بدهی را بهانه می‌کنیم، یک روز روند کرونا را و یک روز عملکرد قبلی‌ها را. مردم ما باهوش تر از این حرف‌ها هستند که بهانه برای فرار از حقیقت آن‌ها را فریب دهد.

ناآمادگی، عدم پشتیبانی از کادر و بازیکن، رها کردن سیستم به حال خود و پنهان شدن پشت دیوار بهانه دیگر خریداری در بازار ندارد. بهانه را کنار بگذاریم.

تیم فولاد خوزستان روز گذشته در دیداری معوقه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مصاف استقلال تهران رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. این دیدار با اخراج دو بازیکن و سرمربی استقلال تهران توسط مهدی سید علی داور بازی همراه شد و پس از آن حرف‌و حدیث‌های زیادی درخصوص حواشی به‌وجود آمده شکل گرفت."

هواداران استقلال هم بعد از انتشار این پست در صفحه اینستاگرام آذری واکنشی تند به مدیرعامل فولاد نشان داده و کامنت های اعتراضی زیادی برایش گذاشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز