میلاد وزیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دوری از مسابقات باعث افت آمادگی جسمانی و روانی ورزشکاران می‌شود/ احتمال آسیب‌‌دیدگی برای کمانداران وجود دارد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۵:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰۷
دوری از مسابقات باعث افت آمادگی جسمانی و روانی ورزشکاران می‌شود/ احتمال آسیب‌‌دیدگی برای کمانداران وجود دارد
کماندار المپیکی کشورمان گفت: در چنین شرایطی که ورزشکاران از رقابت‌ها دور هستند، قطعا افت روحی و جسمانی خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میلاد وزیری، تنها کماندار المپیکی کشورمان، در خصوص وضعیت آمادگی و نحوه تمرینات خود گفت: مسیر رفت و آمد تا سایت مجموعه آزادی برای من بسیار دوز است و همچنین با توجه به این که هنوز امکانات خوابگاه فراهم نشده، فعلا در باشگاه خودم فعالیت می‌‌کنم، البته سعی دارم تا هفته‌ای حداقل 2 جلسه در سایت آزادی تمرین کنم چون وزش بادی که برای پرتاب تیر احتیاج داریم، در آزادی وجود دارد اما در باشگاه‌های دیگر این امکان را ندارند. امیدواریم هرچه زودتر سالن بدنسازی سایت آزادی هم پورد بهره‌برداری قرار بگیرد تا تمریناتمان بیشتر سمت آزادی باشد.

وی ادامه داد: من به‌صورت انفرادی در باشگاه تمرین می‌کنم، ورزشکاران دیگر هم هر کدام در شهرهای خود مشغول تمرین هستند تا زمانی که وضعیت کم‌خطر شود و بتوانیم کنار یکدیگر تمرین کنیم. خداراشکر تا به حال توانستم تمرینات بسیار خوبی را پشت سر بگذارم. یک آسیب‌دیدگی از قدیم داشتم که در این فرصت بیشتر روی آن کار می‌کنم و تمرکز کردم. ان‌شاءالله از هفته آینده فیزیوتراپی هم شروع می‌شود که بتوانیم مصدومیت ناحیه کتفم را برطرف بکنم تا پس از آن شدت تمریناتم را بیشتر بکنم.

وزیری اظهار داشت: در این فاصله یک ساله تا المپیک توکیو تنها مسابقه‌ای که تا به حال اعلام شده که برگزار خواهد شد، خرداد سال آینده است که سهمیه تیمی در آن توزیع خواهد شد. غیر از این رویداد فدراسیون جهانی هنوز هیچ رقابتی را اعلام نکرده است. فدراسیون در حال برنامه‌ریزی است تا ان‌شاءالله داخل ایران مسابقه‌ای برای هر استان به صورت جداگانه داشته باشیم.

کماندار المپیکی کشورمان در پایان عنوان کرد: در چنین شرایطی که ورزشکاران از رقابت‌ها دور هستند، قطعا افت روحی و جسمانی خواهند داشت اما همه ما در تلاش هستیم که شدت این افت را کاهش دهیم. حداقل می‌توانیم با انجام تمرینات انفرادی، تا آسیب‌ها کم‌تر شوند اما این شرایط قطعا تاثیر خود را خواهد گذاشت. امیدوارم هرچه زودتر به روند عادی زندگی برگردیم و حداقل مسابقات داخلی برگزار شود تا بچه‌ها در شرایط رقابتی قرار بگیرند‌. در رشته تیروکمان اگر تمرینات کم باشد و با شروع اردوها یک دفعه شدت بگیرد، احتمال آسیب‌ دیدگی قطعا شامل همه ورزشکاران می‌شود. باید یک برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا این اتفاق نیفتد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز