آبی‌ها مجموعه متحدی هستند؛

حمایت مدیریت استقلال از مجیدی و کادر فنی

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۰۸۴۶
حمایت مدیریت استقلال از مجیدی و کادر فنی
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران از فرهاد مجیدی و کادر فنی آبی پوشان حمایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه گفت: با همه توان مدیریتی‌ام از بازیکنان و کادر فنی حمایت می‌کنم. متاسفانه دشمنان استقلال که از هر فرصتی برای لطمه زدن به آرامش و همدلی این تیم استفاده می‌کنند، بعد از بازی با فولاد دست به انتشار شایعاتی منفی نمودند که این موضوع را قویا تکذیب کنم.

او افزود: من با تمام وجود از کادر فنی استقلال و بازیکنان با تعصب این تیم حمایت می‌کنم. هنوز چیزی تمام نشده و درست است که کار در لیگ برتر سخت‌تر شده ولی فراموش نکنیم ما دو جام دیگر یعنی حذفی و آسیایی را هم در پیش داریم و ایجاد جو منفی ناشی از انتشار شایعات، نه تنها مانع از موفقیت ما در لیگ، بلکه مانع از موفقیت ما در دو جام دیگر هم می‌شود.

مدیرعامل استقلال در پایان اضافه کرد: مجموعه تیم استقلال، مجموعه‌ای متحد است که با قدرت به آینده نگاه می‌کند و حمایت هواداران از این تیم، اتحاد درونی باشگاه را هم تقویت می‌کند. از حامیان و صاحبان اصلی باشگاه که همانا هواداران عزیز هستند، می‌خواهم بیش از گذشته از تیم خودشان حمایت کنند و ایمان داشته باشند با همه وجود تلاش خواهیم کرد در یک تیم منسجم، تمامی مشکلات را برطرف نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز