دعوای بی‌فایده ستاره‌های آخرین قهرمانی آبی‌پوشان؛

آقایان مجیدی و نکونام! دود جنجال‌ها به چشم خودتان می‌رود

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۰۸۶۹
آقایان مجیدی و نکونام! دود جنجال‌ها به چشم خودتان می‌رود
کاش نزدیکان فرهاد مجیدی تا دیر نشده به او این هشدار را بدهند که حتی اگر هم سند و مدرکی درباره اتفاقات بازی با فولاد دارد بهتر است آنها را به کمیته انضباطی ارایه کند چون دود این جنجال ها و هشدارها فقط به چشم خودش و استقلال می رود.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جنجال های بازی فولاد و استقلال ادامه دارد. استارت اتفاقات جنجالی این دیدار از لحظه ای شروع شد که داور بازی علی کریمی را اخراج کرد و اعتراض فرهاد مجیدی شروع شد. او با جمله عجیب "ویلا ندارم در اختیارت بگذارم" خطاب به سیدعلی کارت قرمز را گرفت و مجبور شد ادامه بازی را از روی سکوهای فولاد آره نا ببیند.

از احوالات فرهاد مجیدی کاملا مشخص بود که حاشیه های بازی استقلال و فولاد ادامه دار خواهد بود. او بعد از بازی ادعا کرد پیامک های عجیبی به او رسیده که در آن پیامک ها اتفاقات داوری بازی با فولاد پیش بینی شده بود.

فرهاد به این حرف ها قناعت نکرد و شب گذشته با انتشار پستی عجیب در صفحه اینستاگرامش جنجال جدیدی را رقم زد. او طی پستی در اینستاگرام  با اشاره به ویلای امیردشت، کار در شهرداری تهران به کمک آقای فامیل! عضو رایگان مدرسه فوتبال، معرف ویزای اسپانیا، شام و ناهار در رستوران تهرانسر، در نهایت اعلام کرده که تک و تنها هستم، اما هرگز مقابل بی عدالتی سکوت نمی کنم. مردم خیلی زود متوجه حقیقت خواهند شد.

از کدهایی که فرهاد مجیدی داده حتی یک کودک خردسال هم متوجه می شود که منظور او به جواد نکونام بوده است. مجیدی نامی از کسی بر زبان نیاورده تا پایش به محاکم قضایی کشیده نشود اما مشخص است که کلیت ماجرا به جواد نکونام و سیدعلی برمی گردد.

البته نکونام هم طعنه های فرهاد را بی پاسخ نگذاشت و با تعریف و تمجید از استراماچونی که در فضای مجازی نبود و به دنبال محبوبیت غیر واقعی نبود طعنه های سنگینی به مجیدی زد.

نکونام که مشخص بود حسابی از طعنه های مجیدی آزرده خاطر شده حتی به مصدومیت های پرتعداد استقلال هم اشاره کرد و گفت استقلالی ها مشکل بدنی دارند که این همه مصدوم داده اند وگرنه اگر فقط بحث تعطیلی لیگ بود که همه تیم ها باید این همه مصدوم می دادند. درواقع نکونام جوری جواب حرف های مجیدی را داد که او را از چشم استقلالی ها بیندازد. این در حالی است که مجیدی و نکونام در آخرین قهرمانی استقلال در سال 92 نقش کلیدی داشتند. در بازی با فولاد در آخرین دیدار لیگ که استقلال توانست قهرمانی را از آن خود کند فرهاد مجیدی پنالتی گرفت و نکونام آن را گل کرد تا آبی ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند. آنها قبل از بازی چهارشنبه شب هم بدون توجه به کرونا حسابی با یکدیگر خوش و بش کردند که نشان از رابطه خوب آنها داشت اما ثابت شد که همه چیز فقط در ظاهر بود.

به نظر می رسد سرمربی استقلال که این روزها در شرایط سخت و پیچیده ای قرار گرفته به جای اینکه در فضای مجازی پست منتشر کند باید آرامش به تیمش تزریق کند چون استقلال در ادامه لیگ کار دشواری پیش رو دارد. حتما خود مجیدی به خوبی می داند که با انتشار پست های جنجالی در فضای مجازی نمی تواند حق استقلال را بگیرد بلکه باید آرامش را به تیمش تزریق کند تا بتواند کم و کاستی های زیاد استقلال را بپوشاند.

کاش نزدیکان فرهاد مجیدی تا دیر نشده به او این هشدار را بدهند که حتی اگر هم سند و مدرکی درباره اتفاقات بازی با فولاد دارد بهتر است آنها را به کمیته انضباطی ارایه کند چون دود این جنجال ها و هشدارها فقط به چشم خودش و استقلال می رود.

نظر شما