از اتفاقات فینال فوتسال باید شرمنده باشیم؛

شمس: کمیته انضباطی باید خاطیان را تنبیه کند

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۰۹۷۶
شمس: کمیته انضباطی باید خاطیان را تنبیه کند
عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: اگر برخورد کمیته انضباطی برخورد ساده‌ای باشد و خاطیان را متنبه نکند مطمئن باشید این اتفاقات ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین شمس در خصوص اتفاقات روز گذشته بازی دو تیم مس سنگون و گیتی‌پسند، اظهار داشت: از نظر فنی بازی واقعا بی‌نظیر و سطح آن از سطح آسیا بالاتر بود. دو بازیکن برزیلی در دو تیم حضور داشتند و تمام بازیکنان تیم ملی در این بازی بودند. بازی که انجام شد یکی از بی‌نظیرترین بازی‌ها بود ولی شرایط بازی طوری بود که ناخودآگاه درگیری پیش می‌آمد. 

او ادامه داد: ‌دو رختکن را در نظر گرفته بودند، در حالی که سالن 4 رختکن داشت. رختکن یک و 4 را می‌شد با فاصله 50-60 متری استفاده کرد اما رختکن‌های 3 و4 را به تیم‌ها داده بودند. 4 ورودی و خروجی وجود داشت که می‌توانستند یک تیم را از یک درب دیگر وارد یا خارج کنند. اما متاسفانه از یک در استفاده شد. بعد از اینکه بازی به پایان می‌رسد تیم بازنده و برنده قطعا درگیری‌هایی دارند اما هر دو با هم وارد رختکن شدند و این درگیری‌ها اینگونه به وجود آمد. از نظر برگزاری کار ضعیف بود و باید این تقصر را به گردن بگیریم که نباید اجازه می‌دادیم چنین اتفاقی رخ دهد.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد اینکه اگر تماشاگر در سالن بود فاجعه به وجود می‌آمد و این اتفاق در فوتسال برای اولین بار نیست، عنوان کرد: ‌باید از حوادثی که اتفاق افتاد اظهار شرمندگی کنیم. این به ضرر فوتسال است. همیشه از تلویزیون انتقاد می‌کنیم چرا مسابقات را پخش نمی‌کنند اما باید حالا به خودمان انتقاد کنیم که اگر این حوادث در تلویزیون پخش می‌شد مردم چه فکری در مورد فوتسال می‌کردند. در مورد این مسئله بسیار شرمنده‌ایم و امیدواریم دیگر از این اتفاقات نیفتد و در آینده تکرار نشود.

شمس در مورد اینکه نحوه برخورد با خاطیان چگونه است و آیا مصلحت اندیشی خواهد شد، اظهار داشت: نه، اصلا باید یک بار برای همیشه کمیته انضباطی برخورد شدیدی در مورد این مساله کند. سال گذشته تیمی داشتیم که دو بار زمین را ترک کرد و متاسفانه اتفاقی برایش نیفتاد، در حالی که هر کجای دنیا بود آن تیم را دو رده به لیگ پایین‌تر می‌فرستادند. حوادث دیروز هم اگر برخورد کمیته انضباطی برخورد ساده‌ای باشد و خاطیان را متنبه نکند مطمئن باشید ادامه دار خواهد بود.

نظر شما