فرشید طالبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی است/ امیدوارم شرایط ذوب‌آهن بهتر شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۱۰۴۹
سپاهان جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی است/ امیدوارم شرایط ذوب‌آهن بهتر شود
بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن گفت: سپاهان جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر است.

فرشید طالبی، پیشکسوت فوتبال درباره شروع رقابت‌های لیگ برتر پس از حدود 80 روز تعطیلات در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: فوتبال ایران به نام پدر زنده است و اینجا هم نهادی که نقش پدر را ایفا می‌کند و در واقع متولی اصلی در این رشته محسوب می‌شود خود فدراسیون است که متاسفانه نشان داد در تصمیم‌گیری‌ها چقدر عملکرد ضعیفی داشته و دارد. وقتی قرار به برگزاری مسابقات است بهتر بود این بازی‌ها در زمان بهتری برگزار شود به هر حال ما برای صعود به جام جهانی نیاز به آماده‌سازی داریم و رقابت‌های لیگ بهترین روش برای آماده‌سازی بازیکنان است اما متاسفانه تصمیم گیری‌های فدراسیون آسیب‌های زیادی را هم به لیگ زد و هم می‌تواند به تیم‌ ملی در آینده بزند.

او در مورد دیدار شهرخودرو و ذوب‌آهن در هفته 22 رقابت‌های لیگ گفت: به دلیل شرایطی که کرونا به وجود آورد تقریبا همه تیم‌ها الان در یک شرایط مشابه‌ای قرار دارند. چون برای تیم‌هایی که در اوج آمادگی بودند کرونا باعث افت شده به هر جهت از تمرینات حرفه‌ای و گروهی‌مدت‌ها دور بودند ولی برای تیم‌هایی مانند ذوب‌آهن خوب شد چون فرصتی فراهم شد تا بتوانند از نظر آمادگی خود را به شرایط مطلوب‌تری برسانند.

بازیکن سابق ذوب‌آهن با اشاره به جایگاه فعلی این تیم توضیح داد: در دوره‌ای نه چندان دور ذوب‌آهن جزو تیم‌هایی به شمار می‌رفت که همیشه در جایگاه بالای جدول لیگ بود اما الان به دلایل مختلف حتی تا آستانه سقوط هم پیش رفته است. قطعا این مکان جایگاه اصلی این تیم پرافتخار نیست امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانیم در بازی مقابل شهرخودرو که واقعا هم تیم فوق‌العاده‌ای است نتیجه خوبی را کسب کنیم.

بازیکن اسبق سپاهان در خصوص شانس قهرمانی سپاهان گفت: بزرگترین مشکلی که همواره تیم‌های ما را تهدید می‌کند تعویض مدیر باشگاه‌هاست. اگر آمار و اخبار را به دقت پیگیری کنید خواهید دید همیشه ضربه‌های بزرگ را تیم‌های بزرگ از همین تغییرات دیدند. سپاهان و ذوب‌آهن هم در این سال‌ها از این اتفاق جدا نبودند. سپاهان هم در اوایل فصل با مدیر قبلی تیم خوبی را بست و انتظارات را از این تیم  و به ویژه امیر قلعه نویی بالا برد اما الان شرایط کمی فرق کرده هم مدتی تعطیلات بوده، مدیر این باشگاه تغییر کرده است و ... ولی من با این شرایط هم باز احساس می‌کنم سپاهان همیشه مدعی بوده و الان هم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز