اسم بازیکن مبتلا به کرونا را نمی‌توانم بگویم؛

صادقی: حریف سرسختی برای استقلال خواهیم بود

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۱۴۵۷
صادقی: حریف سرسختی برای استقلال خواهیم بود
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فردا با تیم بزرگ استقلال بازی داریم و حریف سرسختی برای آنها خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: خوشحالم که بعد از چهار ماه فوتبال از سر گرفته می شود و می توانیم بازی کنیم. یک تیم جوان را راهی مسابقات کردیم و تا اینجا از نظر فنی خوب بازی کرده اما در کسب نتایج خوب نبودیم و امیدواریم در ۹ بازی آینده رتبه را در جدول بهتر کنیم. به تیمم ایمان دارم. در این مدت خوب تمرین و کار کردیم و آماده سابقه هستیم. فردا با تیم بزرگ استقلال بازی داریم و حریف سرسختی برای آنها خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد پیام حیدری داور مسابقه فردا گفت: در مورد داوران می‌گویم که قشر مظلوم جامعه هستند. در نیم فصل اول تیم ما ضرر زیادی از اشتباهات داوری کرد. برای پیام حیدری آرزوی سلامتی دارم و می‌دانم قضاوت خوبی می‌کند.نگرانی از داوری ندارم. 

صادقی در خصوص مصدومیت امیرحسین حسین‌زاده و بازیکن جایگزین او تصریح کرد:‌ بازیکن جایگزین او را انتخاب کرده‌ایم. امیرحسین حسین‌زاده را از دست دادیم. طبیعی است بعد از ۷۵ روز تمرین نداشتن بازیکنان دچار آسیب دیدگی می‌شوند. قطعا بازیکنان دیگری برای جایگزینی او داریم.

وی در خصوص مصدومان تیم استقلال خاطرنشان کرد:‌ استقلال همیشه تیم بزرگی است. بازیکنانی که جایگزینان بازیکنان مصدوم هم می‌شوند بزرگ هستند و از این بابت آنها مشکلی ندارند. 

سرمربی سایپا در خصوص عدم حضور تماشاگران و تاثیر آن بر روی بازی اظهار داشت:‌ همیشه دوست داریم جلوی تماشاگران بازی کنیم. اینکه تماشاگران تیم‌های بزرگ نیستند به نفع ما است و آنها از این موضوع ضرر می‌کنند.

صادقی در خصوص بازیکن سایپا که مبتلا به بیماری کرونا شده است، عنوان کرد: اسم این بازیکن را نمی‌توانم بگویم. ما ۴ بار تست کرونا دادیم. یک بار یکی از بازیکنان ما مبتلا بود و ۱۴ روز قرنطینه شد. ۴ روز قبل برای چهارمین بار تست دادیم. یکی از بازیکنان‌مان تستش مثبت شد. هیچ علائم و مشکلی نداشت و امیدواریم خیلی زود خوب شود و مشکلی نداشته باشد.  این بازیکن علائم ظاهری نداشته است. بعد از ۱۴ روز دوباره از او تست می‌گیریم اگر مشکلی نداشت به تیم اضافه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز