تا ۱۸ تیر؛

ثبت نام بیمه تکمیلی اعضای صندوق حمایت تمدید شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۱۴۷۸
ثبت نام بیمه تکمیلی اعضای صندوق حمایت تمدید شد
با توجه به درخواست اعضای صندوق حمایت مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا هجدهم تیرماه تمدید شد و این زمان قابل تمدید نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، بنا به درخواست اعضای صندوق مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی از دوشنبه نهم تیرماه تا چهارشنبه هجدهم تیرماه و تنها به مدت ده روز تمدید شد.

اعضای استان تهران و البرز می توانند در مهلت مقرر با در دست داشتن مدارک لازم به آدرس: تهران، بلوار فردوس شرق، خیابان وفاآذر شمالی، کوچه پانیذ، پلاک2، طبقه اول، واحد حمایتی مراجعه و نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی درمان اقدام کنند.

همچنین جهت تسهیل در ثبت نام اعضایی که خارج از استان تهران و البرز سکونت دارند، این اعضا نیز می توانند با در دست داشتن مدارک تا تاریخ پنجم تیرماه به اداره کل ورزش و جوانان استان محل سکونت‌شان مراجعه و نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.

لازم به ذکر است پرداخت هرگونه وجه در این خصوص در استان هایی به غیر از تهران و البرز صرفا از طریق شماره حساب 1075641471 و شماره کارت 5041721077112796 و همچنین شماره شبای IR290700001000127564147001 بانک رسالت به نام صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و برای اعضای استان های تهران و البرز از طریق دستگاه pos مستقر در محل صندوق امکان پذیر است.

همچنین از اعضای محترم درخواست می‌شود که مبلغ حق عضویت و مبلغ ثبت نام بیمه تکمیلی را بصورت جداگانه به حساب اعلام شده واریز کنند.

مدارک لازم جهت ثبت نام بیمه تکمیلی به این شرح است:

1-اصل شناسنامه سرپرست و افراد تحت تکفل

2-اصل کارت ملی سرپرست و افراد تحت تکفل

3-دفترچه بیمه سرپرست و افراد تحت تکفل

4-دریافت پرینت بانکی شماره 24 رقمی شبا

جدول طرح عادی و ویژه بیمه تکمیلی درمان (بیمه رازی) 1399 به شرح ذیل می باشد:

92

 

 

 

91

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز