استقلال-سایپا؛

مجیدی و یک لشکر غایب/ استقلال به ساحل آرامش می‌رسد؟

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۵:۵۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۱۴۸۴
مجیدی و یک لشکر غایب/ استقلال به ساحل آرامش می‌رسد؟
اگرچه اوضاع استقلال آرام‌تر از روزهای گذشته شده و مدیرعامل باشگاه هم تمام قد از مجیدی و بازیکنان حمایت کرده اما اگر استقلالی‌ها می‌خواهند به ساحل آرامش برسند و برای کسب سهمیه هم امیدوار بمانند چاره‌ای جز برد ندارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال میزبان سایپا است. استقلالی ها در شرایطی باید از سایپا پذیرایی کنند که شرایط خوبی ندارند. اگرچه حاشیه های دیدار با فولاد تا حدودی در اردوی این تیم فروکش کرده و مدیرعامل هم تمام قد به حمایت از فرهاد مجیدی و بازیکنان پرداخته اما هنوز جو اردوی آبی های پایتخت آرام نیست. با این وجود امشب شاگردان فرهاد مجیدی فرصت خوبی برای کسب 3 امتیاز و افزایش امید برای کسب سهمیه آسیایی دارند که حتما باید از این فرصت مهم استفاده کنند.

استقلال و یک لشکر غایب

یکی از بزرگ ترین مشکلات استقلال برای بازی امشب غیبت فرهاد مجیدی روی نیمکت است. اعتراض‌های سرمربی آبی‌پوشان به داور بازی با فولاد منجر به اخراج او در این بازی شد و حالا او باید در دیدار خانگی از روی سکوهای ورزشگاه آزادی تقابل تیمش با سایپا را تماشا کند. استقلال علاوه بر فرهاد مجیدی، 8 بازیکن خود را هم در اختیار ندارد. علی کریمی، عارف غلامی، شیخ دیاباته، ارسلان مطهری، مرتضی تبریزی، رضا آذری، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان غایبان استقلال برای بازی امشب هستند. در واقع تعداد غایبان استقلال آنقدر زیاد است که حدس زدن ترکیب این تیم کار دشواری است اما مجیدی چاره ای جز تغییر پست برخی از بازیکنان مثل روزبه چشمی و استفاده از بازیکنان کم سن و سال ندارد.

برد برای خوشبختی

اگرچه اوضاع استقلال آرام‌تر از روزهای قبل شده و مدیرعامل باشگاه هم تمام قد از فرهاد مجیدی و بازیکنان حمایت کرده اما اگر استقلالی‌ها می خواهند به ساحل آرامش برسند و برای کسب سهمیه هم امیدوار بمانند چاره ای جز برد ندارند. استقلال اگر نتواند در بازی امشب 3 امتیاز خانگی را از آن خود کند، هم فرصت مهمی را برای بالا بردن رتبه خود در جدول از دست می دهد هم اینکه بازار حاشیه و شایعه اطراف این تیم داغ می شود. بنابراین فرهاد مجیدی باید هرچه در چنته دارد رو کند تا تیمش 3 امتیاز این بازی را کسب کند. در آن سوی میدان اگرچه رقیب استقلال قعرنشین است و با 19 امتیاز در رده 15 جدول قرار دارد اما حریف آسانی نیست. سایپای ابراهیم صادقی در رقابت با پیکان و شاهین بوشهر برای سقوط نکردن می جنگد و اگر در بازی امشب نتواند امتیاز بگیرد کارش برای بقا در لیگ برتر دشوارتر می شود. دیدار رفت دو تیم هم با نتیجه 4 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید که در آن دیدار استراماچونی سرمربی آبی پوشان بود. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز