مسعود آرمات در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نماینده مشهد امسال شانسی برای رفتن روی سکو ندارد/ هنوز قراردادی امضا نشده است

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۷:۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۱۵۳۱
نماینده مشهد امسال شانسی برای رفتن روی سکو ندارد/ هنوز قراردادی امضا نشده است
سرمربی تیم والیبال پیام مشهد گفت: نماینده مشهد امسال شانسی برای رفتن روی سکو نخواهد داشت.

مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال پیام مشهد، درباره تمدید قراردادش با این تیم در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: بله پس از چند جلسه مذاکره و گفتگو با پیام به توافق رسیدیم ولی از آنجایی که هنوز حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر از سوی فدراسیون والیبال تعیین تکلیف نشده تیم را نبستیم. البته در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر وارد جمع بندی تیم و شروع اردوها شویم حتی با چند بازیکن هم مذاکره کردیم اما فعلا قراردادی بین ما امضا نشده است.

او با اشاره اهداف باشگاه پیام برای حضور در فصل جدید رقابت‌ها توضیح داد: ما دیر استارت زدیم و قطعا این مسئله در آینده به ضرر ما خواهد بود اما طی جلساتی که داشتیم واقعیت‌ها و پتانسیل‌ها را بررسی و عنوان کردیم، واقعیت این است که ما با این شرایط نمی‌توانیم انتظار رفتن روی سکو را از پیام داشته باشیم ولی تلاش می‌کنیم حتما جزو 8 تیم بالای جدول باشیم.

آرمات در خصوص شروع رقابت‌های لیگ از شهریور گفت: ما سال‌ها این پیشنهاد را به فدراسیون داشتیم اما به هر حال امسال تصمیم گرفته شد که رقابت‌ها کمی زودتر شروع شود. قطعا این کار به سود والیبال خواهد بود چرا که دیگر شاهد لیگ فرسایشی نخواهیم بود. از طرفی دست فدراسیون هم برای برنامه‌ریزی جهت برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی باز خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز