خشایار حضرتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شناگران در خوابگاه‌های مجموعه آزادی اقامت ندارند

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۶:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۱۵۳۴
شناگران در خوابگاه‌های مجموعه آزادی اقامت ندارند
سرمربی تیم ملی شنا کشورمان گفت: شناگران از لحاظ بدنی، شرایط بهتری نسبت به انتظارات ما دارند، توقع داشتیم بدن ضعیف‌تر و اضافه وزن بیشتری روبه‌رو شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خشایار حضرتی سرمربی تیم ملی شنا کشورمان در رابطه با برگزاری اولین جلسه تمرینی شناگران پس از 4 ماه دوری از آب در استخر مجموعه ورزشی آزادی به خبرنگار برنا گفت: مدتیست که ملی‌پوشان از آب دور بودند و به همین دلیل احساس به آب آن‌ها مشکل دارد، علیرغم تمایلی کا دارند، یک مقدار در آب سنگین هستند. اما از لحاظ بدنی، شرایط بهتری نسبت به انتظارات ما دارند، ما توقع داشتیم با بدن ضعیف‌تر و اضافه وزن بیشتری روبه‌رو شویم. خداراشکر اینطور نبود اما دوری از آب تاثیرات خود را گذاشته بود.

وی افزود: تمرینات شناگران فعلا ادامه‌دار خواهد بود و در حال حاضر 6 جلسه در هفته تمرین می‌کنند تا به سطح آمادگی بهتری برسند و بتوانیم تمریناتشان را بیشتر کنیم. باتوجه به اینکه تاریخ و برگزاری مسابقات برون‌مرزی فعلا مشخص نیست، بنابراین زمان بیشتری در اختیار داریم تا بتوانیم در یک بازه زمانی طولانی‌تر کار کنم و بدون این که یک دفعه وارد شدت تمرینی شوند تا آسیب ببینند، کار کنیم و مرحله به مرحله توانشان را بالا ببریم.

حضرتی اظهار داشت: فعلا خوابگاه تعطیلی است و به عنوان مثال مهدی انصاری که از شهرستان می‌آید، خانه اقوامش اقامت دارد و شناگران دیگر همه ساکن تهران هستند. بنایمین قره‌حسنلو، مهدی انصاری، متین بالسینی و آرمان صانعی در اردو حضور دارند.

نظر شما