منصور رشیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی به اندازه کی‌روش فرصت لازم دارد/ سال‌هاست که دلالان در فوتبال ایران جولان می‌دهند

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۵:۰۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۱۵۵۸
مجیدی به اندازه کی‌روش فرصت لازم دارد/ سال‌هاست که دلالان در فوتبال ایران جولان می‌دهند
پیشکسوت استقلال گفت: همانطور که به کی‌روش 8 سال فرصت دادیم و در نهایت نه قهرمان آسیا شدیم و نه از گروهمان در جام جهانی صعود کردیم به مربیان جوان ایرانی مثل فرهاد مجیدی هم باید فرصت دهیم.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا درخصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: استقلال با وجود تعطیلی 4 ماهه لیگ، مشکلاتی که کرونا برای بازیکنان و تیم ها پیش آورده و تعداد زیاد مصدومان در شرایط سختی است. این تیم مقابل فولاد تا قبل از اخراج مجیدی و علی کریمی هم داشت خوب بازی می کرد اما اتفاقات به گونه ای رقم خورد که تیم نتوانست فوتبال همیشگی خود را ارایه کند. با این حال من معتقدم این تیم در دیدار امروز مقابل سایپا می تواند نتیجه لازم را بگیرد و امید بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به رفتار فرهاد مجیدی در اعتراض به داور دیدار با فولاد گفت: رفتار مجیدی را تایید نمی کنم اما به او حق می دهم. او هم مثل هر سرمربی برای تیمش زحمت کشیده و روی تک تک بازیکنانش حساب کرده است. با این حال فرهاد باید صبورتر باشد و بداند که راه درازی پیش رو دارد. او باید بداند که آرامش برای استقلال از هر چیز دیگر مهم تر است چون بازیکنان هم از او تاثیر می گیرند. فکر می کنم فرهاد مثل دوران بازیگری اش آنقدر روی استقلال تعصب دارد که برای نتیجه گرفتن تیمش هرکاری بتواند انجام می دهد و همواره می خواهد از حق استقلال دفاع کند.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال و استقلال با اشاره به اینکه باید فرصتی 3ساله به مجیدی داده شود، افزود: در فوتبال اروپا می بینیم چطور به یک مربی جوان فرصت داده می شود و کسی از او در اولین سال مربیگری اش توقع قهرمانی ندارد. ای کاش ما هم که ادعای حرفه ای گری در فوتبال را داریم از اروپایی ها الگوبرداری کنیم. استقلال اگر می خواهد یک مربی خوب از جنس خودش داشته باشد باید بدون قید و شرط فرصتی 3 ساله به فرهاد بدهد و در این مدت هم از او جام نخواهد. من مجیدی را از نزدیک می شناسم و می دانم در بهترین کلاس های مربیگری در اسپانیا و انگلیس حضور داشته و معلومات بالایی دارد فقط نیاز به تجربه دارد. همانطور که به کی‌روش 8 سال فرصت دادیم و در نهایت نه قهرمان آسیا شدیم و نه از گروهمان در جام جهانی صعود کردیم به مربیان جوان ایرانی مثل فرهاد مجیدی هم باید فرصت دهیم.

رشیدی در ادامه خاطرنشان کرد: ای کاش به جای اینکه سراغ مربیان ناکام خارجی که سال ها در فوتبال ایران حضور داشتند اما هیچ نتیجه ای نگرفتند برویم از مربیان جوان داخلی استفاده کنیم. متاسفانه سال هاست که دلالان در فوتبال ایران جولان می دهند و در انتقال مربیان و بازیکنان حرف اول و آخر را می زنند. نتیجه هم می شود همین اوضاع بلبشویی که در فوتبال داریم.

وی با اشاره به اختلاف پیش آمده بین اصغر حاجیلو و جواد نکونام گفت: وقتی خبر دستگیری حاجیلو را شنیدم باورم نمی شد تا وقتی با خود او صحبت کردم. فقط می توانم بگویم متاسفم برای فوتبال ایران که اینطور به پیشکسوت ها بی احترامی می شود. جواد نکونام باید بداند فوتبال ایران مدیون پیشکسوت ها و بزرگانی مثل اصغر حاجیلو است. خود نکونام هم روزی پیشکسوت می شود و اگر این روزها احترام بزرگترها را نگه ندارد برای خودش هم همین اتفاق رخ می دهد. اگر شکایت از پیشکسوتان فوتبال نکونام را خوشحال می کند من هم اعلام می کنم حاضرم ایشان از من شکایت کنند. متاسفانه نمی دانم چرا مد شده برخی هر بحث فوتبالی دارند داهی دادگاه و دادسرا می شوند و با آبروی افراد بازی می کنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز