قلعه نویی: از مردم می خواهم مراقب سلامتی شان باشند/ شرایط سپاهان ایده آل نیست

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۱۵۸۲
قلعه نویی: از مردم می خواهم مراقب سلامتی شان باشند/ شرایط سپاهان ایده آل نیست
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان در مسابقات دوستانه شرایط خوبی داشت اما به دلیل دوری 100 روزه از مسابقات در شرایط بسیار خوبی نیستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری که به صورت آنلاین در هتل کوثر برگزار شد، اظهارداشت: کل دنیا و کل ایران و فوتبال ایران درگیر مسائل کرونا است .با پروتکل هایی که تدوین شد یک سری تمرینات را در چند مرحله آغاز کردند و ما هم بر همان اساس تمرینات را آغاز کردیم. چند مشکل داشتیم؛ یکی دو بازیکن ما کرونا گرفتند هنوز هم در تمرینات ما نیستند، یکی دو بازیکن مثل کی‌روش استنلی دیر اضافه شدند و یکی دو مصدوم هم داریم که از نظر روحی در شرایط خوبی نیستند. وقتی شما از نظر روحی شرایط خوبی نداشته باشی از نظر فنی و جسمانی هم شرایط خوبی نخواهی داشت. ما تمرینات را شروع کردیم و وضعیت تیمی ما خوب است اما به هر حال بعد از 100 روز بخواهی مسابقه بدهی، احتیاج به زمان داری. در مسابقات دوستانه تیم شرایط خوبی داشت اما ایده آل نبود. هم 100 روز از مسابقات دور بودیم و هم ترس در وجود همه هست.

قلعه نویی با درخواست از مردم گفت: عاجزانه از ملت ایران خواهش دارم که مواظب خودشان باشند. شرایط شرایط خوبی نیست، من دست تک تک مردم ایران را می‌بوسم، به خاطر خودشان، خانواده شان و جامعه شان مواظب باشند. حتی المقدور در خانواده بمانند، می‌دانم دغدغه اقتصادی دارند اما سلامت از هرچیزی مهم تر است. از دولتمردان هم می‌خواهم که به فکر مردم هم باشم اما صحبت من با خود مردم است؛ عاجزانه مراقب سلامتی تان باشید.

وی درباره شروع لیگ گفت: با توجه به اینکه مقامات بالایی تصمیم گرفته اند و منشا این تصمیم از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هم بالاتر بوده است، مجبور به تمکین هستیم. از همه عزیزان می خواهیم که موارد بهداشتی را رعایت کنند ولی شرایط خوبی نیست و وضعیت قرمز است. ما مجبور به تمکین هستیم. برای من سلامت و مسائل اقتصادی مردم است؛ خصوصا قشر اسیب پذیر.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت محسن مسلمان هم گفت: جا دارد از همکاران خوبم و تیم پزشکی و کادر خدماتی تشکر کنم. در این شرایط خیلی از تیم ها با پارگی رباط روبرو شده اند ولی ما تمرینات را با توجه به استراحت 100 روزه بازیکنان طوری طراحی کرده ایم که آسیب های کمتری به همراه داشته باشد. این مصدومیت ها طبیعی است. محسن مسلمان تلاش خوبی انجام می داد و ما را هم امیدوار کرده بود ولی کشیدگی برای او پیش آمد و الان در کلینیک دکتر صدیقی مراحل درمانی را طی می کنند. برای محسن مسلمان در تمرینات کشیدگی ایجاد شد.

نظر شما