تراکتور تبریز صفر- نساجی مازندران یک

کار بزرگ نساجی

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۱۶۳۸
کار بزرگ نساجی
نساجی مازندران در تبریز دست به کار بزرگی زد و با یک گل تراکتور را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران عصر امروز با قضاوت کوپال ناظمی و کمک‌های محمدجواد مداح و امیرمحمد داودزاده در استادیوم خالی از تماشاگر یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند.

بازی هنوز به دقیقه 3 نرسیده بود که نساجی از ارسال زمینی علی شجاعی از سمت چپ و کات بک حسین زامهران به گل دست یافت تا به تیم میزبان شوک وارد کند.

پس از این گل تراکتور کنترل توپ و میدان را در دست گرفت و همه‌جانبه‌ای ایجاد کرد و نساجی هم چشم به ضد حملات داشت. این جملات و ضدحملات چند بار دروازه دو تیم را با خطر مواجه کرد اما در نتیجه تغییری حاصل نشد و دو تیم با همان یک گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم بازی به منوال نیمه اول بود؛ یعنی تراکتور حمله می‌کرد و نساجی ضد حمله می زد و اگر حمله وران این تیم کمی دقت می‌کردند می‌توانستند بر تعداد گل‌های خود بیفزایند اما این اتفاق نیفتاد و نساجی با اتکا به تک گل نیمه اولش به پیروزی با ارزشی دست یافت.

ویلیلان میمبلا (تراکتور) سیدمحمد میری، حسین ماهینی (نساجی مازندران) در این بازی کارت زرد گرفتند و محمدعرفان معصومی در دقیقه 5+90 دومین کارت زرد خود را گرفت و از زمین اخراج شد.

تراکتورسازی: محمدرشید مظاهری، محمد خانزاده، میثم تیموری، میلاد شیخ فخرالدینی (55- ویلیان میمبلا)، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، سعید مهری (80- محمدرضا آزادی)، رضا اسدی، احسان حاج‌صفی، مهدی تیکدری‌نژاد و ساسان انصاری (80- رضا شکاری)

سرمربی: ساکت الهامی

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، حسین ماهینی، حامد شیری، سیدمحمد میری، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، حسین زامهران، علی شجاعی (5+90- رضا دهقانی) و محمدمهدی نظری (58- رحمان جعفری)

سرمربی: محمود فکری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز