یحیی گل‌محمدی:

امیدوارم عبدی مغرور نشود/ به نتایج سایر تیم‌ها اهمیت نمی‌دهیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۱۶۵۷
امیدوارم عبدی مغرور نشود/ به نتایج سایر تیم‌ها اهمیت نمی‌دهیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این برد را به محمد انصاری هم تقدیم می‌کنم چون او مصدوم شد، برای انصاری هم آرزوی سلامتی می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اظهار داشت: جا دارد این برد را به تک تک هواداران تقدیم کنم چون آنها در این بازی نبودند ولی دل آنها در اینجا بود. این برد را به محمد انصاری هم تقدیم می‌کنم چون او مصدوم شد. برای انصاری هم آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی افزود: در نیمه اول ما بازی را خوب شروع کردیم و گل هم زدیم ولی در نیمه دوم پیکان فشار آورد و می‌خواست روی ضدحملات به گل برسد اما ما گل دوم را خیلی به موقع زدیم. بعد از این گل تیم ما راحت شد و توانستیم به گل سوم هم برسیم. جا دارد از همه بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم چون بعد از 100 روز مسابقه و دور بودن از شرایط بازی‌ها وضعیت سختی را تحمل کردند. من به تک تک آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مصدومیت امیری  و درخشش عبدی گفت: با توجه به خبری که به من دادند او چند هفته‌ای از ترکیب پرسپولیس دور خواهد بود. مهدی عبدی هم امروز به زمین آمد و گل زد ولی امیدوارم گل‌هایی که زد باعث نشود که او مغرور شود. او جوان شایسته‌ای است که می‌تواند با تمرینات بیشتر موفق تر شود. او این روزها در تمرینات ما تلاش زیادی کرد و اگر کمی تمریناتش را بیشتر کند شرایطش بهتر از قبل می‌شود.

گل‌محمدی در خصوص شکست استقلال و تراکتور در این هفته گفت: من به بازیکنانم گفتم که فکر نتایج تیم‌های دیگر را از سرشان بیرون کنند. ما باید به شاهین شهرداری فکر کنیم  چون مطمئنا اینگونه تیم‌ها راحت امتیاز نمی‌دهند. امروز هم دیدید که پیکان خوب کار کرد و مطمئنا آنها اگر با این شیوه بازی کنند می‌توانند به جایگاه بهتری برسند.

وی در خصوص وضعیت بیرانوند و اینکه گفته می‌شود این دیدار آخرین بازی او برای پرسپولیس بود عنوان کرد: این سوال را خیلی از من  پرسیدند ولی واقعیت این است که زیاد از وضعیت بیرانوند اطلاع ندارم.فقط می‌دانم  او تا تاریخ 11 تیرماه با ما قرارداد دارد.

سرمربی پرسپولیس ضمن تشکر از تیم داوری گفت: امروز بعد از تعطیلی مسابقات محمد حسین زاهدی‌فرد و همکارانش تلاش زیادی کردند که عملکرد آنها جای تقدیر دارد.

نظر شما