صبح امروز؛

صالحی امیری از فدراسیون جانبازان و معلولین بازدید کرد

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۱۸۴۷
صالحی امیری از فدراسیون جانبازان و معلولین بازدید کرد
رییس کمیته ملی المپیک صبح امروز از فدراسیون جانبازان و معلولین بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک امروز بازدیدی از فدراسیون‌های تیراندازی و جودو‌ داشت و پس از آن با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولین از این مجموعه بازدید کرد. جلسه گفتگو وی با مسئولین فدراسیون هم اکنون آغاز شده است.

در این جلسه، اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، سعیدی دبیر کمیته، سجادی سرپرست کاروان ایران در توکیو و بهداد سلیمی نیز حضور دارند.

سیدرضا صالحی‌امیری، رییس کمیته ملی المپیک طی بازدید از فدراسیون جانبازان و معلولین در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این مجموعه برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد، به چند دلیل، اولین نکته این که فدراسیون جانبازان و معلولین شامل انسان‌هایی می‌شود که حتی از حقوق طبیعی خود محروم هستند اما با اراده، انگیزه جدیت نقص عضو را به یک فرصت تبدیل کردند. ورزشکاران جانباز و معلول معمار تبدیل تهدید به فرصت شدند. چون با غرور و غیرت ثابت کردند، نقص عضو گرچه امر عارضیست اما می‌تواند تبدیل به یک فرصت خوب شود.

وی ادامه داد: ما نسبت به این عزیزان دین و وظیفه داریم و تکلیف ما این است که این ظرفیت را در سطح آسیایی و جهانی به نمایش بگذاریم. مدیران این مجموعه در کار خود مصمم، جدی و با انگیزه هستند. کمیته ملی پاراالمپیک در راس آن خسروی‌وفا و فدراسیون جانبازان و معلولین در راس آن اسبقیان، همکارانشان و همه قهرمانان در رشته‌های مختلف این واقعیت را که باید تلاش حداکثری داشت را به اثبات رساندند.

صالحی‌ امیری تاکید کرد: عزیزان عمدتا در شهرستان‌ها ساکن هستند، بنابراین باید در توسعه زیرساخت‌های این رشته‌ها سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم تا ورزشکاران در شهرهای خودشان به امکانات دسترسی داشته باشند، چون سفر کردن برایشان بسیار سخت است.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: ما نباید نگاه ترحم‌آمیز به آن‌ها داشته باشیم، بلکه باید با دید ملی و غرور آفرین نگاه کنیم. سیامند رحمان یک اسطوره و نماد ملی بود که باعث افتخار کشور شد. انسجام و همگرایی بین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و ۵۲ فدراسیون‌ زیاد است‌. نیاز به یک انسجام درونی وجود دارد، البته امروز میان ارکان ورزش قهرمانی انسجام، رفاه و همدلی وجود دارد و باعث شده وارد حاشیه نشویم بلکه در متن حرکت کنیم، متن یعنی تلاش و کوشش برای رسیدن به موفقیت و برافراشتن پرچم ایران. من به آینده این مجموعه خیلی امیدوارم، چون اسبقیان روی آن دست گذاشته و او را می‌شناسیم. مدیران گذشته این مجموعه هم بسیار تلاش کردند تا این مجموعه به جایگاه فعلی خود برسد. ما هم وظیفه داریم به این فدراسیون کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز