پایان رافت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فعلا نمی‌توانیم قهرمانی را جشن بگیریم/ عبدی باید قدر اعتماد یحیی را بداند

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۲۰۷۹
فعلا نمی‌توانیم قهرمانی را جشن بگیریم/ عبدی باید قدر اعتماد یحیی را بداند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس 4-5 سال است که کنار همدیگر بازی می‌کنند و شناخت کاملی از یکدیگر دارند.

پایان رافت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا؛ درخصوص افزایش احتمال قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: هنوز زود است برای اینکه بخواهیم قهرمانی را به پرسپولیس تبریک بگوییم. درست است که شانس پرسپولیس بیشتر از بقیه تیم ها است و 80 درصد راه قهرمانی هم طی شده اما فعلا نمی توانیم قطعا قهرمانی را جشن بگیریم.

وی با اشاره به وضعیت بازیکنان پرسپولیس بعد از 4 ماه تعطیلی گفت: این روزها فوتبال حرفه ای شده و رفتار فوتبالیست ها هم باید حرفه ای باشد. طبیعی است که بعد از ماهها تعطیلی بدن بازیکنان افت کند اما این افت نباید چشمگیر باشد. فوتبال شغل و حرفه این بازیکنان است و آنها باید همیشه بدن خود را آماده نگه دارند. قطعا کادرفنی هم برنامه هایی برای آماده نگه داشتن بازیکنان داشته است.

رافت با اشاره به نقش یحیی گل‌محمدی در کسب چهارمین قهرمانی پرسپولیس ادامه داد: نمی توانیم منکر نقش یحیی در این قهرمانی شویم. هر باشگاه فوتبال باید مسیری را طی کند. در مسیری هم که پرسپولیس طی 4 سال گذشته سپری کرده در ابتدا برانکو نقش اول را ایفا کرد و بعد هم که تیم را به دست کالدرون سپرد باز هم پرسپولیس نتایج خوبی گرفت. گل محمدی هم که عملکرد مشخصی در تیم های قبلی داشته و کارش را به خوبی بلد است. ضمن اینکه بازیکنان پرسپولیس هم 4-5 سال است که کنار همدیگر بازی می کنند و شناخت کاملی از یکدیگر دارند.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس گفت: یکی از نقاط قوت پرسپولیس در لیگ امسال خط حمله این تیم بوده است. علی علیپور که نیاز به تعریف من ندارد و همواره گره گشای پرسپولیس بوده اما عبدی که به عنوان بازیکن جوان مورد اعتماد یحیی قرار گرفته باید از این اعتماد به بهترین شکل استفاده کند تا بتواند در پرسپولیس جایگاه خوبی به دست بیاورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز