محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای استقلالی‌ها ناراحت شدم/ پرسپولیس قهرمان بی‌چون و چرای لیگ است

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۷:۴۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۲۰۸۶
برای استقلالی‌ها ناراحت شدم/ پرسپولیس قهرمان بی‌چون و چرای لیگ است
بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: پرسپولیس قهرمان بی‌چون و چرای لیگ است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی، مربی تیم نوجوانان ایران و بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت، درباره دیدار پرسپولیس مقابل پیکان و برتری سرخ‌پوشان عنوان کرد: در مجموع بازی خوبی بود اما کیفیت لیگ به دلیل تعطیلاتی که پیش آمد واقعا افت شدیدی کرده بود. در این بازی پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به برد داشت که این امر هم مسجل شد. بدون تردید از الان می‌توان گفت پرسپولیس قهرمان بی‌چون و چرای لیگ امسال است.

او با اشاره به مصدومیت وحید امیری ادامه داد: مصدومیت‌هایی هم که برای بازیکنان پرسپولیس و از جمله وحید امیری رخ داد در ادامه تاثیرگذار و دردسرساز خواهد شد. البته این تازه اول راه است مطمئن باشید در ادامه شاهد مصدومیت‌های بیشتری در اکثر تیم‌ها خواهیم بود. به نظرم در چنین شرایطی اعضای کادر فنی باید به صورت چرخشی از بازیکنان استفاده کنند تا این مصدومیت‌ها را به حداقل برسانند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص درخشش مهدی عبدی توضیح داد: فوتبال ما استعداد‌های زیادی دارد که قطعا در آینده می‌توانند حرف اول را در سطح  باشگاهی و در تیم‌ ملی بزنند. استعدادها در تمام تیم‌ها هستند ولی طبیعی است در تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس فرصت دیده شدن بیشتری دارند. برای عبدی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همین روند را ادامه دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان در مورد عملکرد آبی‌پوشان در بازی با فولاد گفت: بازی استقلال واقعا بد بود؛ هم برای این تیم و هم برای هوادارانش بسیار ناراحت شدم. بی‌شک اگر این بازی مدیریت می‌شد با این حجم از حواشی و اتفاقات مواجه نمی‌شدیم و چون بسیار حساس و مهم بود می‌توانستیم دیدار جذابی را شاهد باشیم اما متاسفانه کاملا برعکس شد. این روزها حرف و حدیث‌های زیادی هم در مورد فرهاد مجیدی شنیده می‌شود که واقعا خوب نیست. هندل کردن تیم بزرگی مانند استقلال واقعا سخت است و به نظر باید از فرهاد به‌ خاطر قبول این مسئولیت سخت تشکر کنیم. مجیدی احتیاج به حمایت دارد و همه باید از او حمایت کنیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز