تیمی که برای فرار از سقوط دست و پا می‌زند؛

عبدالله و ماجرایش با گلرها/ آقای ویسی! مگر دروازه‌بان خوب بهتر از پدر و مادر نیست؟

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۲۱۲۵
عبدالله و ماجرایش با گلرها/ آقای ویسی! مگر دروازه‌بان خوب بهتر از پدر و مادر نیست؟
تیم عبدالله ویسی در حالی که در یک قدمی سقوط به دسته اول است، برای بقا و ماندن در لیگ برتر به یک دروازه بان ششدانگ نیاز دارد و باید برای دیدارهای باقی مانده تدبیری برای انتخاب گلر اول تیمش داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالله ویسی، سرمربی ای که در فوتبال ایران سابقه قهرمانی هم دارد، با پیکان در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار گرفته است. پیکان در شرایطی مقابل پرسپولیس شکست خورد که دروازه بان باتجربه این تیم عملکردی دور از انتظار داشت.

نمایش ضعیف وحید شیخ ویسی در دیدار با پرسپولیس خیلی ها را یاد این جمله انداخت که در زمان سرمربیگری اش در فولاد خوزستان راجع به دروازه بان خوب به زبان آورد. در لیگ پانزدهم که ویسی با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد، بعد از دیداری که با پدیده داشت جمله عجیبی درباره ده خسوس دروازه بان برزیلی به زبان آورد این بو که "دروازه بان خوب، از پدر و مادر هم بهتر است". 

حالا ویسی بیشتر از قبل به این جمله عجیب خود ایمان می آورد. تیم او در حالی که در یک قدمی سقوط به دسته اول است، برای بقا و ماندن در لیگ برتر به یک دروازه بان ششدانگ نیاز دارد و باید برای دیدارهای باقی مانده تدبیری برای انتخاب گلر اول تیمش داشته باشد.

جالب اینجاست که در آن سال که ویسی با استقلال خوزستان قهرمان شد، نان داشتن گلر خوب را خورد و ظاهرا حالا دروازه بان تیمش را مقصر اصلی سقوط می داند.

نظر شما