اولین نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان؛

سردار قاسمی: حمایت سلطانی فر از جامعه ایثارگران واقعا قابل توجه است

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۲۲۲۶
سردار قاسمی: حمایت سلطانی فر از جامعه ایثارگران واقعا قابل توجه است
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران حمایت مسعود سلطانی فر و معاونین وزارت ورزش و جوانان را در راستای توجه به مقام شامخ شهدا و جامعه ایثارگران قابل توجه دانست و از برگزاری مراسمی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ویژه رزمندگان حوزه ورزش با حضور سرلشگر محسن رضایی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سردار قاسمی در اولین نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان که عصر امروز برگزار شد، حمایت مسعود سلطانی فر و معاونین این وزارتخانه از برنامه‌های مختلف برای تکریم جامعه ایثارگران حوزه ورزش را ستود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت: در ایّام شیوع ویروس کرونا نیز با توجه خاص سلطانی فر باعث شد که ٢٢ اسفند از ٤٠٠ فرزند شهید تقدیر و تجلیل کنیم و در دهمین روز فروردین ماه نیر از یک هزار و صد نَفَر از جانبازان وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور تقدیر شد.

سردار قاسمی افزود: قانون برابری پرداخت فوق العاده ایثارگران در این وزارتخانه محقق شد و همچنین اگر شیوع ویروس کرونا متوقف شود ٢٦ مردادماه برای آزادگان مراسم ویژه‌ای برگزار می‌کنیم و همچنین قرار است به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس برنامه‌ای با حضور سرلشگر محسن رضایی و وزیر ورزش و جوانان و ١٢٠ نَفَر از رزمندگان حوزه ورزش برگزار شود.

نظر شما