جلسه هم اندیشی نواب رییس بانوان فدراسیون‌انجمن‌های ورزشی؛

علیپور: ورزش ایران مدیون زحمات و خدمات شما است

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۲۳۲۲
علیپور: ورزش ایران مدیون زحمات و خدمات شما است
جلسه هم اندیشی نواب رییس بانوان‌انجمن‌های ورزشی با حضور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نایب رییس بانوان و معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این نشست که در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، ابتدا مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی فدراسیون گزارشی از موفقیت بانوان ورزشکار رشته‌های تحت پوشش در رقابت‌های آسیایی و جهانی ارایه کرد و از به ثبت رسیدن اولین مدال‌ها در اکثر رشته‌ها توسط بانوان خبر داد.

سپس لیلا سادات محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون از همیت و تلاش گسترده بانوان سخنانی ایراد کرد و بر لزوم تعامل و همبستگی بیشتر و استمرار در برگزاری جلسات اختصاصی و نشست‌های ماهیانه هم اندیشی تاکید کرد.

اما محمد علیپور رییس فدراسیون‌انجمن‌های ورزشی با تمجید از تشکیل این نشست پربار گفت: به واقع ورزش ایران مدیون تلاش انجمن‌ها و بخصوص شما به عنوان مدیران اجرایی حوزه بانوان رشته‌های مختلف است و من قدردان این تلاش گسترده و بی شائبه شما هستم و از فعالیت بهینه رشته‌های المپیکی مثل راگبی تقدیر می‌کنم.

همچنین مهین فرهادی زاد معاون حوزه بانوان وزارت ورزش و جوانان اذعان داشت: ابهت این جلسه بدلیل حضور مدیران مجرب در راس امور بانوان‌ انجمن‌های ورزشی مثال زدنی است.

وی تصریح کرد: بانوان در این فدراسیون با این تعدد رشته و کثرت فعالیت بر امور مشرف و مسلط شده‌اند و کارهای ماندگار در این حوزه به ثبت رسیده و خروجی آن ایجاد نشاط و شادابی در جامعه بانوان است.

همچنین بیابانی معاون حوزه بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران و تقی زاده نایب رییس بانوان فدراسیون دانش آموزی از ایجاد تعامل و همکاری دوسویه با حوزه بانوان انجمن‌های تحت پوشش پیشنهاداتی را ارائه کردند.

در خلال این جلسه کلیپی از رشته‌های سپک تاکرای بانوان و اسپوکس بانوان پخش‌شد که با استقبال حاضرین همراه شد و از یلدا قاسمی نایب رییس بانوان‌ انجمن سپک تاکرا و همچنین دو نفر از خبرنگاران حوزه بانوان انسیه ورزنده از خبرگزاری صداوسیما و اکرم شعبانی سردبیر پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان تجلیل شد، ضمن اینکه حکم‌ انتصاب بهاره آبستان نایب رییس بانوان‌ انجمن اسپوکس به عنوان عضو کارگروه نظارت بر روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی به او اهدا گردید.

در این نشست نواب رییس بانوان هیات‌های استان تهران، قم، البرز و کردستان نیز حضور داشتند و گزارشی از فعالیت بانوان حوزه خود ارائه کردند و مقرر شد در جلسات بعدی به تناوب از نایب رییس بانوان هیات استان‌های دیگر دعوت به عمل آید، همچنین در این نشست برخی از نایب رییس بانوان انجمن‌ها به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز