روزهای متفاوت مهاجم آبی‌پوش؛

ستاره استقلال در مسیر پر پیچ و خم قرار گرفت+ عکس

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۵۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۲۳۳۳
ستاره استقلال در مسیر پر پیچ و خم قرار گرفت+ عکس
بازیکن تیم فوتبال استقلال در بازی دیشب عملکرد خوبی نداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا بود و برابر حریف خود به تساوی رسید تا دو امتیاز مهم خانگی را از دست بدهد.

در همین زمینه مهدی قایدی که در رقابت های لیگ برتر امسال ۹ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل هم داده، در این ۲ بازی استقلال نتوانسته بازی های خوب قبلی خود را به نمایش بگذارد. پس از شیوع ویروس کرونا و توقف چهار ماهه رقابت های لیگ برتر، حالا چند روزی است که لیگ نوزدهم مجددا از سر گرفته شده و در این مدت استقلال ۲ بار به میدان رفته که تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است.

قایدی که در ابتدای فصل با پوشیدن شماره ۱۰ استقلال قول داد در رقابت های لیگ ۱۰ گل برای استقلال به ثمر برساند، فراتر از انتظار ظاهر شد و در خیلی از دیدارهای استقلال خوش درخشید و اکنون تنها یک گل با عملی کردن قولش فاصله دارد اما چیزی که در این دو دیدار استقلال مقابل تیم های فولاد و سایپا به عینه قابل مشاهده بود، دور بودن قایدی از آمادگی  چند ماه قبلش بود.

وقفه ای که در رقابت های لیگ افتاد، بیش از همه روی استقلال و آمادگی بازیکنان این تیم تاثیر منفی گذاشته و آنها با بازی های خوب خود فاصله زیادی دارند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که بازی های درخشان قایدی چه زمانی از راه می رسند. چرا که اگر قایدی راه بیفتد، موتور استقلال هم روشن می شود.

 

77

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز