سرمربی باید آرامش داشته باشد؛

کاظمی: دیدار با سایپا یک زنگ خطر بزرگ برای استقلال بود/ استفاده از توپ‌های بلند منسوخ شده است

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۲۳۶۱
هافبک اسبق استقلال گفت: تیم‌های بزرگ دنیا وقتی با یک ریتم بازی را شروع می‌کنند، با همان ریتم هم بازی را تمام می‌کنند اما درخصوص استقلال این مسئله را نمی‌بینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین کاظمی، هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال، در خصوص دیدار شب گذشته استقلال و سایپا عنوان کرد: در رابطه با این بازی صحبت‌های زیادی می‌توان کرد اما چند نکته که بیشتر بود را مطرح خواهیم کرد که می‌توان به بازی بی‌نظم استقلال در دقایق پایانی اشاره داشت. یکی از مشکلاتی که تیم استقلال از ابتدای فصل تا الان داشته، این بوده که ریتم بازی‌ها هر دقیقه متفاوت است. یعنی نمی‌توان نظمی که از ابتدا بازی می‌بینیم را تا پایان شاهد باشیم. تمام تیم‌های بزرگ دنیا وقتی با یک ریتم بازی را شروع می‌کنند، با همان ریتم هم بازی را تمام می‌کنند اما درخصوص استقلال این مسئله را نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: همچنین این حالت که دانشگر جلو می‌آید و می‌خواهند از توپ‌های بلند استفاده کنند، منسوخ شده است. شاید اگر تا دقایق آخر هم ریتم اولیه خود را ادامه دهند، موفق‌تر خواهند بود. این بازی یک زنگ خطر بزرگ برای استقلال بود چون تیم‌های رقیب آن مانند شهرخودرو، فولاد و ... در حال بردن بازی‌های خود هستند و این باعث به خطر افتادن سهمیه آسیایی استقلال می‌شود.

کاظمی اظهار داشت: اگر این اتفاق بیفتد، بسیاری از هواداران آزرده خاطر خواهند شد. به نظر من بزرگ‌ترین اشتباه فرهاد مجیدی این بود که باعث شد بازیکنانش عصبی شوند. در تیم‌های مختلف دنیا این دستیار است که خودش را با داورها درگیر می‌کند و سرمربی با آرامش به کارهای تاکتیکی می‌پردازد. ما این کار را از فرهاد مجیدی ندیدم، فکر می‌کنم او نباید این فرصت را از دست دهد چون اگر سهمیه از دستان او برود، اتفاقات ناگواری خواهد افتاد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز