مرکز جهانی نوآوری ورزشی اقدام کرد؛

برگزاری مسابقه استارت آپ آسیا

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۲۵۱۵
برگزاری مسابقه استارت آپ آسیا
مرکز جهانی نوآوری ورزشی به‌منظور ایجاد ارتباط بین قاره‌ها برای انتقال دانش، تبادل تجربیات در اولین اقدام خود در راستای اجرای توافقنامه مذکور، مبادرت به برگزاری مسابقه استارت آپ آسیا نموده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی وعلوم ورزشی، مرکز جهانی نوآوری ورزشی تحت نظر مایکروسافت (GSIC) و شورای ورزش سنگاپور (Sport Singapore) به دنبال انعقاد همکاری مشترک به‌منظور ایجاد ارتباط بین قاره‌ها برای انتقال دانش، تبادل تجربیات و ارائه یافته‌های GSIC به منطقه آسیا اقیانوسیه در اولین اقدام خود در راستای اجرای توافقنامه مذکور، مبادرت به برگزاری مسابقه استارت آپ آسیا نموده است.

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به‌عنوان عضو رسمی (GSIC) از تمامی علاقه‌مندان فارسی‌زبان حوزه استارت آپ‌های ورزشی برای شرکت در این مسابقه دعوت به عمل می‌آورد.

بر اساس این گزارش استارت آپ‌های مستقر در حوزه آسیا اقیانوسیه که در حوزه‌های مذکور فعالیت دارند می‌توانند تا تاریخ 30 تیرماه 99 13 درخواست خود را از طریق لینک زیر APPLY ارسال نمایند.

شایان‌ذکر است، ده طرح برتر منتخب می‌توانند پیشنهادات خود را در جلسه‌ای آنلاین و با حضورهیات داوران متشکل از نمایندگانی از اکوسیستم‌های ورزشی و نهادهای سازمان دهنده، متخصصین حوزه فناوری، کسب ‌وکار، ورزش، نوآوری، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی ارائه دهند.

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=7pkVKV6S_U-SVC_oZpNjqgz3xKwVEVFImwjMmnZ0cLNUMExJOTZUNkhCRkMzNzRVN0ZMN0xNTDZVNi4u

 یک روز پس از رویداد آنلاین، سه استارت آپ به‌عنوان برنده معرفی‌شده و جوایز ذیل را دریافت می‌کنند:

بدین ترتیب فرصت دیده شدن در این بستر بین‌المللی و استفاده از مزایای GSIC و شورای ورزش سنگاپور برای تمامی استارت آپ‌های ورزشی فارسی‌زبان فراهم خواهد بود.

لینک ارسال پروپوزال:

https://asiastartupcompetition.sport-gsic.com

مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به‌عنوان نماینده (GSIC) در ایران آماده پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد است.

021-88747836-  88747884 021- داخلی 117

نظر شما