آبی‌ها روزهای پرالتهابی را سپری می‌کنند؛

در اینستاگرام سرمربی استقلال چه خبر است؟/ حضور پررنگ پرسپولیسی‌ها و سکوت استقلالی‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۷:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۲۵۶۷
در اینستاگرام سرمربی استقلال چه خبر است؟/ حضور پررنگ پرسپولیسی‌ها و سکوت استقلالی‌ها
محبوب ترین شماره 7 تاریخ باشگاه استقلال روزهای پرالتهابی را سپری می کند. او بعد از شکست مقابل فولاد پستی پر از طعنه و کنایه خطاب به جواد نکونام و سیدمهدی سیدعلی منتشر کرد و چند روز درگیر این حواشی بود. برخی از او انتقاد کردند که به جای تمرکز روی استقلال در فضای مجازی فعالیت می کند و همین باعث شده نتواند مشکلات تیمش را برطرف سازد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهاد مجیدی، سرمربی جوان استقلال، روزهای سختی را می‌گذارند. او بعد از شکست پرحاشیه تیمش مقابل فولاد در بازی با سایپای قعرنشین هم نتوانست برد را بچشد و حالا در وضعیت دشواری قرار گرفته است.

با وجود حمایت مدیرعامل باشگاه استقلال از فرهاد مجیدی اما از شب گذشته شایعات درباره برکناری او در رسانه ها منتشر شده است. با این حال خود فرهاد مجیدی هم بهتر از هر کسی می‌داند که نمی‌توان روی صبر و قول مدیران ایرانی زیاد حساب باز کرد!

محبوب‌ترین شماره 7 تاریخ باشگاه استقلال روزهای پرالتهابی را سپری می‌کند. او بعد از شکست مقابل فولاد پستی پر از طعنه و کنایه خطاب به جواد نکونام و سیدمهدی سیدعلی منتشر کرد و چند روز درگیر این حواشی بود. برخی از او انتقاد کردند به جای تمرکز روی استقلال در فضای مجازی فعالیت می‌کند و همین باعث شده نتواند مشکلات تیمش را برطرف سازد.

در ادامه فعالیت‌های مجازی مجیدی، بعد از تساوی با سایپا بود که خبر عجیبی درباره فرهاد و اینستاگرامش منتشر شد. خبر این بود که مجیدی بعد از تساوی مقابل سایپا همه دنبال کنندگان خود را آنفالو کرد. این خبر خیلی زود در همه سایت‌های خبری منتشر شد اما واقعیت از این قرار است که آنفالو کردن دنبال کنندگانش توسط مجیدی ربطی به بازی با سایپا نداشت و او دو روز قبل از این بازی فالوینگ‌های خود را آنفالو کرده بود.

با این حال این روزها اینستاگرام سرمربی جوان استقلال فضای ملتهبی دارد. زیر آخرین پستی که فرهاد مجیدی در اینستاگرامش منتشر شده، بیش از 60 هزار کامنت نوشته شده است. جالب اینجاست که اغلب کسانی که برای مجیدی کامنت گذاشته‌اند، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی هستند. برخی از آنها با طعنه و کنایه از مجیدی خواسته‌اند همچنان در استقلال بماند و به مربیگری‌اش در این تیم ادامه دهد. برخی هم برای او کری خوانده و با پیام‌هایی که اغلب توهین آمیز هستند، برتری تیم‌شان را به رخ او کشیده‌اند. البته در این میان معدود استقلالی‌هایی هم هستند که از سرمربی تیمشان حمایت کرده و معتقدند مسائلی مثل مصدومیت بازیکنان و مشکلات داوری باعث شده مجیدی نتواند نتایج قابل قبولی بگیرد. برخی از استقلالی‌ها هم از فرهاد خواسته‌اند هرچه زودتر استعفا دهد تا خاطرات خوب دوران بازیگرای‌اش خراب نشود. البته فرهاد هنوز هم مدافعانی در فضای مجازی دارد اما از کامنت‌هایی که این روزها زیر پست او منتشر می‌شود مشخص است که اغلب استقلالی‌ها سکوت اختیار کرده‌اند و ترجیح می‌دهند صبر کنند تا ببینند تیم فرهاد مجیدی در هفته های آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

شاید مجیدی واقعا باید بیشتر از حضور در فضای مجازی حواس و تمرکزش را به استقلال بدهد تا بتواند خودش و این تیم را از مسلخی که در آن گرفتار افتاده اند، نجات دهد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز