مقابل تراکتور موقعیت‌های خوبی خلق کردیم؛

فکری: خیال نساجی از ماندن در لیگ راحت شده است/ امیدوارم هواداران استقلال را ناراحت نبینم

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۲۶۹۸
فکری: خیال نساجی از ماندن در لیگ راحت شده است/ امیدوارم هواداران استقلال را ناراحت نبینم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: خیال‌مان بابت بقا در لیگ راحت شده و دغدغه سقوط نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دیگر خیال‌مان بابت بقا در لیگ برتر راحت شده و دغدغه سقوط نداریم. از الان به فکر کسب جایگاه تک رقمی در جدول هستیم.

محمود فکری با اشاره به برتری تیمش برابر تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران گفت: از زمانی که به نساجی آمدم با ماشین سازی بازی کردیم که بردیم و روحیه تیم خوب شد. استرس و فشار زیادی روی بازیکنان بود و کمی آنها نگران افتادن تیم بودند. در تعطیلی لیگ هم به صورت مجازی تمرین می‌کردیم. پس از آن هم تمرینات خوبی را انجام دادند و برای شروع مجدد لیگ آماده شدند.

وی افزود: بازیکنان مقابل تراکتور در یک بازی سخت ۳ امتیاز خوب را کسب کردند. با این نتیجه کمی خیال‌مان از بقا در لیگ برتر راحت شد و دغدغه سقوط نداریم. با خیال راحت تر و استرس کمتر لیگ را آغاز می‌کنیم و باید جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی تیم نساجی اضافه کرد: در فاز حمله و دفاع روی بازیکنان کار کردیم. ما توانستیم مقابل تراکتور هم خوب دفاع کنیم و هم موقعیت‌های خوبی بدست آوریم. در مجموع هم موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و در فاز دفاعی بازیکنان فرصت گلزنی به حریف ندادند. البته درخشش خوب حقیقی نیز در عملکرد خوب در فاز دفاعی بی‌تاثیر نبود و در نهایت ۳ امتیاز حیاتی را بدست آوردیم.

وی در مورد موج جدید کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که باید با کرونا زندگی و در کنار آن نکات بهداشتی را رعایت کنیم. تا جایی که امکانش باشد باید رعایت کنیم تا واکسن تولید شود. مسوولان برگزاری مسابقات تا جایی که توانستند سعی در اجرای مسائل بهداشتی کردند تا بتوانیم لیگ امسال را تمام کنیم.

فکری در خصوص عدم نتیجه گیری استقلال در لیگ خاطرنشان کرد: ما با هواداران استقلال زندگی کردیم و می‌دانیم که آنها چه شرایطی دارند. امیدوارم هواداران را ناراحت نبینیم؛ چون من در استقلال نیستم، نمی‌توانم اظهار نظر کنم و فقط برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز