رضا اطری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اگر لیگ را تعطیل کنند باید دست فروشی کنیم/ هدف بازار بزرگ قهرمانی است

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۷:۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۲۷۱۲
اگر لیگ را تعطیل کنند باید دست فروشی کنیم/ هدف بازار بزرگ قهرمانی است
عضو مازندرانی تیم‌ ملی کشتی آزاد گفت: اگر لیگ را تعطیل کنند باید دست فروشی کنیم.

رضا اطری، عضو مازندرانی تیم‌ ملی کشتی آزاد ایران، درباره اهمیت برگزاری لیگ کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: کشتی ورزشی است که باید مداوم در تمرین باشیم بنابراین باید تمام زندگی و تمرکزمان روی تمرین باشد. طبیعی است در چنین شرایطی کاری هم جز کشتی نمی‌توانیم انجام دهیم. در حال حاضر هم تنها منبع درآمد ما همین رقابت‌های لیگ است. باور کنید اگر همین اندک درآمد ما را از لیگ هم بگیرند باید برویم کارگری و یا دست فروشی کنیم.

دارنده مدال طلای آسیا ادامه داد: درست است که شرایط واقعا سخت و دشوار است اما با تعطیل کردن همه چیز نمی‌توان با کرونا مقابله کرد. البته هنوز تکلیف برگزاری رقابت‌های لیگ مشخص نشده است. پیش از این گفته می‌شد لیگ از مرداد آغاز می‌شود اما فعلا به شهریور ماه موکول شده است.

اطری در خصوص شروع اردوها گفت: فعلا فقط تیم‌ها در حال جذب نفر و کادر فنی هستند. من هم امسال با تیم بازار بزرگ قرارداد بستم و هدف ما قهرمانی در لیگ است ولی با توجه به شرایط موجود نمی‌توان با قطعیت در مورد تحقق اهداف صحبت کرد. تمرین هم فعلا به صورت انفرادی در خانه انجام می‌شود تا ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری تمرینات گروهی را صادر کند. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز