در مسئله خصوصی‌ سازی باید رضایت هواداران در نظر گرفته شود؛

دلخوش: حرکت وزارت ورزش و جوانان برای مقابله با فساد قابل تقدیر است

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۳۶۶۳
دلخوش: حرکت وزارت ورزش و جوانان برای مقابله با فساد قابل تقدیر است
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت جدی وزارت ورزش برای مقابله با فساد قابل تقدیر است و باید این مسئله به صورت قانونی انجام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدکاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم جدی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: در مجلس یازدهم نیز مانند مجلس دهم به دنبال این هستیم که با تشکیل فراکسیون ورزش و برگزاری جلسات بتوانیم کمک شایانی به ورزش کشور کنیم. قانون خصوصی‌سازی دو باشگاه سرخابی پایتخت را دو سال پیش در مجلس نوشتیم و نحوه اجرایی کردن این موضوع را نیز مشخص کردیم.

وی در ادامه افزود: وزارت ورزش و جوانان در یک سال گذشته پیگیر این موضوع است و باید به صورت قانونی این مسئله انجام شود و تنها راه برای خصوصی شدن این دو باشگاه واگذاری به بورس است. همیشه موضوعی که ما بر آن تاکید داشتیم مسئله اهلیت کسانی بود که می‌خواهند مالکیت این دو باشگاه را به اختیار بگیرند و همچنین مسئله هواداران که سرمایه‌ای اصلی استقلال و پرسپولیس هستند. باید به مسئله هواداران توجه ویژه‌تری داشته باشیم و آنها این حق را دارند که در سرنوشت باشگاه محبوب خود دخیل باشند و نحوه واگذاری باید جوری باشد که این دو تیم که در سطح ملی هواداران زیادی دارند دچار آسیب نشوند.

دلخوش همچنین درباره اقدام اخیر وزارت ورزش و جوانان برای مبارزه با فساد گفت: بخشی از ورزش ما طی سال‌های گذشته دستخوش حوادث سیاسی قرار گرفت که این مسئله باعث شد هم به تیم‌ها و هم هواداران لطمات زیادی وارد شود. حرکت جدی وزارت ورزش برای مقابله با فساد قابل تقدیر است و باید این مسئله به صورت قانونی انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز