برگزاری جلسه انجمن جودو ناشنوایان با نمایندگان استان‌ها؛

لویی‌مقدم: با حمایت‌های بیشتر آینده‌ بهتری در انتظار جودو ناشنوایان است

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۳۹۳۶
لویی‌مقدم: با حمایت‌های بیشتر آینده‌ بهتری در انتظار جودو ناشنوایان است
رئیس انجمن جودو ناشنوایان در اولین جلسه هماهنگی فعالیت‌های رشته جودو آقایان و بانوان جودو ناشنوایان گفت: با حمایت‌های بیشتر آینده‌ بهتری در انتظار جودو ناشنوایان است.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان؛ اولین جلسه هماهنگی فعالیت‌های رشته جودو آقایان و بانوان جودو ناشنوایان با حضور «محمدرضا لویی‌مقدم»، رئیس انجمن جودو، نرگس وسوی، نایب رئیس، مجلسی، سرپرست تیم‌های ملی جودو ناشنوایان و نمایندگان ۸ استان لرستان، مازندران، خراسان رضوی، تهران، گیلان، اصفهان چهارمحال بختیاری و کرمانشاه برگزار شد.

لویی‌مقدم در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به مهمانان، تاریخچه جودو ناشنوایان را ارائه و اهداف و برنامه‌های فدراسیون را بیان کرد.

در  ادامه در مورد جذب اسپانسر، استعدادیابی و افزایش جمعیت جودو ناشنوایان بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد با رایزنی‌های انجمن با فدراسیون و اسپانسرها برای جذب کمک‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و مالی صورت پذیرد.

در پایان جلسه نمایندگان استان‌ها در خصوص مشکلات استانی مثل تهیه البسه ورزشی و جذب نیرو و برگزاری کلاس‌های آموزشی استانی صحبت‌هایی ایراد کردند.

همچنین نماینده استان اصفهان در مورد حمایت مالی تیم های بانوان و آقایان استان و نماینده تهران پیرامون جذب حامی مالی قول مساعد دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز