اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنانی داریم که می‌توانند به عنوان مدافع چپ عملکرد مثبتی داشته باشند/ شاهین نسبت به قبل تیم بهتری شده است

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۴۱۱۲
بازیکنانی داریم که می‌توانند به عنوان مدافع چپ عملکرد مثبتی داشته باشند/ شاهین نسبت به قبل تیم بهتری شده است
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: درست است دو مدافع چپ ما همزمان مصدوم شدند ولی بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم آن‌ها را به کار بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در رابطه با دیدار امشب قرمزها مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: نفرات خیلی خوبی داریم، درست است دو دفاع چپ ما همزمان مصدوم شدند، یعنی انصاری که ACL عمل کرده و نادری هم مقداری دچار کشیدگی شده است ولی بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم آن‌ها را به کار بگیریم. وحید امیری هم به دلیل آسیب‌دیدگی که دارد در بازی امشب حضور پیدا نمی‌کند. بازیکنانی داریم که شاید دفاع چپ پست تخصصی‌شان نباشد اما می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. برای بیرانوند هم آرزوی موفقیت دارم، قطعا ما باید افکارمان را به این سمت ببریم که بازیکنان را بسازیم و آن‌ها را بفروشیم تا یک سودآوری برای باشگاه داشته باشند. این کار فوق‌العاده‌ای است به شرط این که زیرساخت‌هایمان را فراهیم کنیم که این اتفاق در باشگاه‌مان نمی‌افتد و اهمیتی به ساختن نمی‌دهند. وقتی بازیکنی را از دست می‌دهیم همه دنبال این هستند که کم نیاورند و به این خاطر است که سازندگی انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: شاهین بوشهر تیمی است که آخر جدول قرار دارد و هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد. سعی می‌کنند به خوبی دفاع کنند، در ضدحمله آسیب بزنند و انتحاری بازی کنند. اگر بتوانیم به این تیم‌ها همان دقایق اول گل بزنیم، طبیعتا شکل کاری‌مان بهتر می‌شود و می‌توانیم خیلی بهتر بازی کنیم.

حلالی اظهار داشت: من احساسم این است که تیم شاهین بوشهر با تیمی که اول فصل دیدیم تفاوت عمده‌ای دارد، از لحاظ ساختاری شکل‌شان به دلیل این که مربی خارجی آورده بودند، تغییر کرده است. شاید الان مربی خارجی آن‌ها نباشد ولی ساختارشان تغییر کرده و کار دفاعی را خیلی خوب انجام می‌دهند. آن‌ها از نظر نفری تیم‌شان را ترمیم کردند و می‌خواهند که در لیگ بمانند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان عنوان کرد: اگر بتوانیم در ادامه بازی‌ها 10 امتیاز را با رقبایمان حفظ کنیم، خیلی خوب است. حریف‌های ما امتیاز از دست دادند و فقط تیم‌های سپاهان و فولاد بردند. طبیعتا اگر آن‌ها امتیاز از دست بدهند و ما دو بازی دیگر ببریم، کارمان خیلی راحت‌تر خواهد بود، به شرط این که امتیاز کامل بگیریم. در هر صورت جذابیت فوتبال به همین است، معمولا لیگ‌های سال قبل به دو هفته آخر می‌کشد و جذاب بود ولی امسال شرایطی پیش آمده که ما اگر دو سه بازی آینده را ببریم، به امید خدا می‌توانیم زودتر قهرمانی را جشن بگیریم. 3

نظر شما