غلامرضا شعبانی بهار:

خوابگاه‌های فدراسیون تیروکمان در هفته دولت افتتاح می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۴۲۷۲
خوابگاه‌های فدراسیون تیروکمان در هفته دولت افتتاح می‌شود
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: از روزی که به فدراسیون آمدم توجه به زیرساخت‌ها و توسعه این رشته از مهم ترین اهدافم بود که با حمایت وزارت ورزش و توجه ویژه‌ای که سلطانی فر به این رشته دارند مطمئنا به این هدف خواهیم رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: از روزی که به فدراسیون آمدم توجه به زیرساخت‌ها و توسعه این رشته از مهم‌ترین اهدافم بود که با حمایت وزارت ورزش و توجه ویژه‌ای که سلطانی‌فر به این رشته دارند مطمئنا به این هدف خواهیم رسید.

وی افزود: در سال 97 تیراندازان 214 روز و نزدیک به 60 درصد ایام در اردو بودند. به‌علاوه 5 اعزام داشتیم که با مدال برنز بازی‌های آسیایی همراه بود. در سال 98 حدود 52 درصد ایام در اردو بودیم. همچنین در 6 مسابقه بین‌المللی، جهانی و آسیایی شرکت کردیم.

وی در خصوص لیگ تیراندازی با کمان گفت: لیگ برتر نیز برگزار شده که در سال 98 از 17 تیم به 32 تیم افزایش یافته است. تعداد شرکت کننده‌ها در لیگ 59 درصد افزایش یافت. همچنین در بحث استان‌ها فعالیت‌های زیادی انجام شده است و میزان سفرهای استانی صد درصد افزایش داشته است.

شعبانی بهار عنوان کرد: در زمانی که به فدراسیون آمدم 2.5 میلیارد بدهی وجود داشت که یک میلیارد و 700 میلیون یعنی حدود 70 درصد آن پرداخت شده است. این بدهی قبل از حضور من بوده که بخش عمده آن پرداخت شده است. درسال ٩٧ و ٩٨ هیچ بدهی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: ارسال 350 قبضه کمان و 400 عدد فوم به هیات‌های استانی از مهم‌ترین برنامه‌ها بود که در کنار آن حمایت از تولیدکننده داخلی نیز وجود داشت.

رئیس فدراسیون گفت: ما خوابگاه نداریم و در آزادی در کانکس اسکان داشتیم که با دوستان پیگیری کردیم و قرارداد 2.5 میلیاردی برای احداث خوابگاه بستیم و انشاالله در هفته دولت و یک ساله آن را افتتاح می‌کنیم. ساختمان اداری فدراسیون نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما