مریم منظمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور در المپیک نیازمند تلاش و تجربه بیشتری است/ انتظارات از وزنه‌برداری باید منطقی باشد

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۵:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۴۳۹۹
حضور در المپیک نیازمند تلاش و تجربه بیشتری است/ انتظارات از وزنه‌برداری باید منطقی باشد
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: حضور در المپیک نیازمند تلاش و تجربه بیشتری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مریم منظمی، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون وزنه‌برداری، در خصوص اهدافش برای توسعه وزنه‌برداری بانوان اظهار کرد: یکی از علاقه‌مندی‌های همیشه من توسعه رشته‌های نوپا بوده و است. زمانی هم که در فدراسیون کشتی مشغول به کار شدم تنها هدفم رشد و توسعه این رشته در بخش بانوان و کسب عناوین مختلف در میادین بین‌المللی بود که خوشبختانه این اهداف با توجه به حمایت‌های رئیس وقت فدراسیون و پتانسیل‌هایی که وجود داشت به خوبی محقق شد.

او ادامه داد: برای بخش وزنه برداری هم برنامه‌ریزی‌های لازم را داریم ولی شرایط در این رشته واقعا متفاوت است. وزنه‌برداری متاسفانه در بخش بانوان خیلی شناخته شده نیست و متاسفانه رسانه‌ها هم خیلی در جهت توسعه و شناساندن این رشته قدم برنداشتند. ما در وزنه‌برداری هم پتانسیل‎های خوبی در اکثر استان‌ها داریم که قطعا در صورت کشف آنها و سرمایه‌گذاری روی آن می‌توانیم تحول جدید را در بخش بانوان شاهد باشیم.

منظمی با اشاره به احتمال حضور بانوان در المپیک 2021 توکیو توضیح داد: وزنه برداری بانوان در ایران یک رشته کاملا نوپاست بنابراین باید انتظارات منطقی باشد ما از سال 96 فعالیت‌مان را آغاز کردیم و قطعا حضور در المپیک نیازمند تلاش و تجربه‌ای بیشتری است. البته ما کاملا ناامید نیستیم و ممکن است بتوانیم این سهمیه را در صورت برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک کسب کنیم اما کسب سهمیه از طریق وایلد کارت که چندی پیش مطرح بود به طور کامل به دلیل قوانین جدید منتفی شده است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز