تراکتور تبریز۲- صنعت‌نفت آبادان صفر

صعود تراکتور به رده سوم

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۴۵۰۷
صعود تراکتور به رده سوم
تراکتور با دوگل از سد صنعت‌نفت آبادان گذشت و موقتا به رده سوم صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های تراکتور تبریز و صنعت‌نفت آبادان با داوری حمید حاج‌ملک در استادیوم خالی از تماشاگر یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند.

تراکتور که در بازی قبلی مقابل نساجی شکست خورده بود به مصاف تیمی رفت که در فصل جاری نتایج قابل قبولی کسب کرد و جزو مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شد.

بازی با برتری محسوس تراکتور آغاز شد ولی حملات این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت. عیسی آل‌کثیر هم یکی، دو نوبت دروازه میزبان را با خطر مواجه ساخت که رشید مظاهری اجازه نداد دروازه‌اش باز شود.

هر چه به دقایق پایانی این نیمه نزدیک می‌شدیم فشار حملات قرمزهای تبریزی بیشتر می‌شد تا این‌که در دقیقه 42 دروازه صنعت‌نفت روی پاشنه چرخید و باز شد. در این دقیقه تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که احسان حاج‌صفی با ضربه‌ای فنی و زمینی تور دروازه آبادانی را به لرزه درآورد.

پس از این گل بازهم تراکتور کنترل بازی را در دست داشت تا دو تیم با همان یک گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم با حملات صنعت‌نفت آغاز شد اما پس از گذشت دقایقی این تراکتوری‌ها بود بر بازی احاطه پیدا کردند و پس از چند حمله نصف و نیمه در دقیقه 62 به گل دوم دست یافتند تا برتری خود را دو برابر کنند.

در این دقیقه احسان حاجی‌صفی، کاپیتان تراکتور، از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای فنی و تماشایی به گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

حملات دو تیم در ادامه بازی ثمری نداشت و تراکتور با همان دو گل به پیروزی رسید تا 40 امتیازی شده و موقتا در رده سوم جدول قرار بگیرد.

تراکتور تبریز: محمدرشید مظاهری، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، احسان حاجی‌صفی، ساسان انصاری، سعید مهری (81- ایمان سلیمی)، رضا شکاری (86- علی فتحی) و‌ محمدرضا آزادی (70- مسعود شجاعی)

سرمربی: ساکت الهامی

صنعت‌نفت آبادان: محمد دریس، عقیل کعبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، سیدمحمد قریشی، طالب ریکانی، میلاد جهانی (65- رضا جبیره)، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی (57- محمدرضا غبیشاوی)، جعفر سلمانی (78- سیدفاخر تهامی) و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: بهنام سراج

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز